JIPPIE!

Vi sov ut idag, inte förrän strax efter 8 vaknade barnen.
Det gör mig riktigt GLAD då jag var väldigt trött.

Idag verkar Oslo bjuda på lite svalare väder idag, iallafall mulet vilket är perfekt för en liten bebisprinsessa och en prins.
Har provat min galakjole imorse också med barnen omkring mig. En som låg och åt på sin fot och en som sprang naken och mutades med glass för att kissa i toaletten och inte på golvet ;-)

Jag fick lust att lägga upp den... Hmm får se om det blir lång eller kort klänning.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du har säkert fått massa tips angående att sluta med blöja men här kommer ett till :-)



Vi ritade fem rutor på ett papper och så varje gång han kissade/bajsade på toan/pottan så fick han klistra dit ett klistermärke. När han klistrat fem blev det badhuset, fungerade bra!



Lycka till!

2009-06-30 @ 09:47:07
Postat av: Anonym

Premiering for å gå på do bør være siste utvei.



Prøv uten bestikkelser først. :-)

2009-06-30 @ 10:39:04
Postat av: anna

Jag tyckte kommentaren häromdagen från tjejen som var läkare var befriande att höra... det är biologiskt och när nattblöjan är torr är barnet moget. Jag har själv en tjej som inte vill men inte gärna vill ha blöja heller...



Ha det gott!!

2009-06-30 @ 10:47:20
URL: http://annakalle.blogg.se/
Postat av: Elin

Vad skönt med sovmorgon. Min lilla kille är uppe med tuppen :)

2009-06-30 @ 11:26:36
URL: http://etthustilloss.blogg.se/
Postat av: elin

Vis bilder!!! Jeg foretrekker korte kjoler/klænninger, men lange er kanskje stiligere. Klem og takk for en flott blogg!

2009-06-30 @ 15:12:01
Postat av: zanna

Skönt med sovmorgon

2009-06-30 @ 16:50:58
URL: http://mamazana.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0