Söndag


Det blev en del hårfix idag men ännu mer kos.
Ella låg så nöjd på filten och beundrade fina Pernille som vakar som en liten skyddsängel över Ella.
Det värmer mitt hjärta. Henrik vill gärna bära, hålla, krama och pussa han också.



Här mmsade jag samtidigt, det skedde ting i blöjan för att säga det milt.
BuddhaElla är i farten.

Vi har blivit bjudna på extra famnar, god mat och härliga skratt idag.
Våra söner leker så fint ( hrmf, det stökas och bökas men de har så KUL!) och är helt galet glada tillsammans.
Det finns ingen större lycka än det.

TACK för idag!!


Bye Bye säger tuffingen i skinnjacka ifrån MeMini som kommer härifrån.
De söta linnebyxorna som han hade igår såg jag att ni undrade över, de är också av samma märke: MeMini.


Här drog vi vidare till snälla Stefan & Petronella som efter en myshelg i Sverige ville låna  skrutten.
SJÄLVKLART sa vi ja då Elian blev superhappy då jag frågade honom om han vill möta dem.
Att han sen somnade i bilen på väg dit eftersom han bara sovit 10 min på dagen och fick väckas och motiveras av en stor chokladkaka kan vi kanske glömma idag? För sen hade han så mysigt med Stefan som fick tränat sina armar idag genom att bära Elian gata upp och ned och kika på bilar.

 

Sen hade vi en härlig dejt med Caroline jag och Ella. Hon slocknade så sött i soffan och sov mest.


Livet är inte alltid en dans på rosor och de som inte förstår att min blogg inte är privat borde tänka om.
En dag ska jag skriva en bok om livet ifrån två till tre och sen till fyra. Men imorgon startar jag med att presentera vinnare i tävlingen och berättar om en ting som jag är helt beroende av numera... It hurts!


Man kan alltid hitta fina stunder och minnen varje dag.
Om man vill och ser tillräckligt noga.  Vissa dagar behöver man inte ens kisa, det bara strömmar vackra ting omkring en.
Ser du hur vackert det är med en vän som bryr sig? Eller vill du alltid ha mer?

SOV SÖTT!

Kommentarer
Postat av: Cecilia

Tack för din underbara blogg. Du är nog världens bästa mamma och jag hoppas att jag kommer att bli som dig när min dag kommer! Jag hoppas att du alltid kommer att fortsätta med bloggen eftersom jag blir helt lycklig och positiv av den, du smittar av dig med din positiva anda!

2009-06-08 @ 01:32:02
Postat av: L

Det där var kryptiskt.

2009-06-08 @ 02:35:38
Postat av: ida

Det var fint sagt i slutet.Njut av varje dag och se allt positiva. Jag älskar din blogg.

2009-06-08 @ 07:04:02
Postat av: Daniel

Ni e ju BARA för SÖTA i rosa!



Var oxå klädd i rosa ihelg- å kararna stod på rad! ;)

2009-06-08 @ 08:02:43
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/
Postat av: mamma med stort M

Vi har alla ett eget ansvar över våra liv! Man har någonstans ett val, vad vi vill göra med tiden. Fylla det med glädje eller bitterhet? Avundsjuka? Jag tror att med inre harmoni och god självkänsla, finner man "ditt liv". Visst är det tungt att jobba på sin självkänsla. Men Jag har gjort ett val! Jag vill fylla mitt liv med kärlek och harmoni! Känna lycka för det lilla! Mörka sidor kommer komma och gå, men de måste finnas för att vi ska finna den riktiga lyckan!

Ha en underbar dag! Det tänker jag ha!

Kram

2009-06-08 @ 08:03:24
Postat av: Jessica

Du är fruktansvärt vacker och det va väldigt tänkvärt skrivet! Happy måndag på dig!

2009-06-08 @ 08:24:11
URL: http://jensaaa.blogg.se/
Postat av: Josefine

Tack snälla ni!



KRAM!

2009-06-08 @ 08:25:29
URL: http://www.prinsessansdagbok.com
Postat av: Sara

Det är bara för härligt med en sådan positiv attityd som du har! Är jag lite nere räcker det ofta med att kika in på din blogg och humöret vänds, lovely! Allt gott till er! / Sara

2009-06-08 @ 08:33:40
Postat av: House of Philia

Men så söt du är i håret!

Din blogg uppskattas av så många, tänk på det!



Du är ett jättebra positivt föredöme för unga mammor (och för oss inte fullt lika unga.. :)



Varma hälsningar Philia

2009-06-08 @ 09:18:41
URL: http://houseofphilia.blogspot.com
Postat av: Lena

Jeg har lest bloggen din en stund nå og må innom den hver dag. Den eneste grunnen til det er fordi du velger å vise oss din posivitet og din godhet! Man skjønner jo at det ikke kan være like enkelt å være så positiv hver eneste dag, og skønner at det er enkelte ting man rett og slett ikke kan skrive om på en offentlig blogg. Men du psrer glede til mange av oss lesere!



Takk for at du velger å dele livet ditt med oss :) Ha en herlig dag!

2009-06-08 @ 10:00:29
Postat av: elin

Åh vad fin den rosa tunikan är! får man fråga vart den kommer ifrån? Den var såå underbar.

Vänligen

/elin

2009-06-08 @ 14:38:20
URL: http://flieo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0