Sommarfest


Då Elian kom till dagis på SOMMARFEST fick han direkt en blomma av söta Live!


Sen uppträdde de coola fröknarna med en Britneysång ´+ inövad dans!
Barnen sjöng sånger och på slutet sjöng alla avdelningar tillsammans men då Elian varit hemma med oss idag kände han hellre för att mysa med oss och titta på de andra. SÖTA var de!





Sen var det buffé inne som vi åt ute i hagen. Alla hade lagat massa gott och det var riktigt trevligt!


Så himla kul att se skruttens glädje över att gunga! Huske heter det på norska och samma ord betyder också komma ihåg.

Jag och Elian med hans UNDERBARA fröknar Ingunn och Kari -
Ni är UNIKA OCH FANTASTISKA och gör ett strålande jobb!

Ikväll hämtade jag Charlotte och Benji hos Sofie och sen har vi bara myst och legat och pratat som alltid.
Det känns som då vi var 10 år och sov över hos varandra. Vänner är värda så otroligt mycket!

SOV GOTT!

Kommentarer
Postat av: Sonny

Nära vänner är det viktigaste man har förutom familjen

2009-06-19 @ 00:21:27
URL: http://rusky.blogg.se/
Postat av: Kattis

Hej hej fina du! Kunde inte låta bli att lägga märke till Ejvinds snusdosa i fickan, så det gick inte denna gången heller!? :-) Jag har haft samma problem med min sambo, snusare är de största nikotinisterna suck Endast med hjälp av nikotintuggummi har han lyckats att åtminstone bli fri från snuset. Kan du inte tipsa E om det? En riktigt glad midsommar på er och hoppas att du inte tar illa upp angående min "snusinblandning". Stor Kram

2009-06-19 @ 12:10:41
Postat av: Perla - mamma till 2 sessor!

Så fin mössan är, min tjej har likasamma från cmig! :)

2009-06-20 @ 16:36:40
URL: http://perla08.blogg.se/
Postat av: Josefine

Tack snälla ni!



Ja ingen snusfri man här ännu inte :) Men han har dragit ned tror jag....



Ellas mössa är hemmasydd!



KRAM

2009-06-20 @ 21:55:49
URL: http://www.prinsessansdagbok.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0