Cut it!


Idag var det klippdags! Här har vi precis kommit in i frisörsalongen. Vi kom inte iväg i tid för jag höll på att boka biljetter ( både flyg och tåg så de var tvugna att koordineras) men Elian fick ta Eivinds tid och E får klippa sig en annan dag. Duktiga Elian satt stilla och såg på film då han blev klippt.



Jag längtar tills det är min tur att sitta i frisörstolen. Dock en mindre bilinspirerad ;-)
Ella käkade och sen somnade hon nöjt efter frisörbesöket. Jag försökte finna nya sneakers men det fanns inga som föll mig i smaken.


Däremot hittade jag ett par leggings i rosa och de spetsbodies jag ville ha på POP åt Ella. Måste komma ihåg att ringa Steen & Ström på måndag då jag lagt undan två stycken där också. Har ni tips på vart jag kan finna leggins i stl 62? Så man kan ha strumpbyxor under och leggings? Gärna ljusrosa eller vita!






Kommentarer
Postat av: Elin

Name it heter ett märke som finns lite överallt. I Sverige har de egna butiker, kanske också i Norge?De har iallfall jättesöta leggings i rosa eller lila med en liten spetskant nertill. Supersöta, vi hade dem till Tyra! Hoppas du hittar några

2009-03-07 @ 20:25:41
URL: http://heltsubjektiv.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hvilken frisørsalong er det? den bilen hadde nok min lille jente likt å klippe seg i også :)



Jeg har kjøpt leggings til min lille snuppe på 4 mnd både på cubus, lindex og tiny (steen og strøm).

Kjøpte noen utrolig søte på lindex her om dagen faktisk,i lysrosa.

2009-03-07 @ 22:23:09
Postat av: Johanna UNG 2BARNSMAMMA

Name it finns även på Linus och Lottas hemsida... =) Dom har rätt bra kläder tycker jag! =)

2009-03-07 @ 23:11:45
URL: http://johannajois.blogg.se/
Postat av: christine

mexx har jätte fina ljusrosa leggings upp i storlek 68. vet ej var de säljs i norge...finns även i ljus ljus turkos..99kr

2009-03-07 @ 23:39:14
Postat av: Lindab

Har lett etter det samme og funnet at Cubus har longs i små str. Materialet er fin ull med bomull.Bruker dem med stømpebukse under til min lille:-)

2009-03-08 @ 11:56:36
Postat av: Josefine

Ska absolut kolla in Name It, tack!



anonym: Det är på CC Vest, Cirocco frisörer eller hur det stavas =) Lycka till!



TACK för tips, kanske leggings på Lindex är de rosa med vita prickar? Jag såg tunikan men leggingsen var slut!

På Cubus hittade jag bara ett par cerise men de sa det kommer fler nu i vår!



Jag blir jätteglad då ni tipsar mig!



KRAM

2009-03-08 @ 14:38:05
URL: http://www.prinsessansdagbok.com
Postat av: Nettan

Vilken jätteFIIIN jacka du har på denna bilden, får man fråga vart den e köpt?

Älskar din blogg!!

Kram

2009-03-08 @ 16:19:05
Postat av: mirelle

Heej:)vad sööt hon är!vilken bra blogg du har..jag älskar din blogg<33

2009-03-09 @ 18:22:08
URL: http://mirellospirello.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0