Ekeberg!

Jag kom till dagis och möttes av en GLAD kille som skuttade ut i hallen! Så gick vi till t-banan och åkte till Es jobb. På banan ammade jag och Elian käkade en bulle och drack festis. Man måste ju festa till det ibland ;-) Han berättade högt och tydligt vad Lillasyster heter och vart hon kommer ifrån. "Kommer ut av Mammas mage" säger han ofta.




Lappen satt på då jag kom och den fick sitta på en bra stund efteråt också. Den hjälper honom att träna upp sitt öga som skelar. Ögonläkaren konstaterade förbättring vid senaste besöket - jippie!


Ella har sovit bra i vagnen idag, det har inte varit lika täta matningar. Jätteskönt för oss båda!


Sen då vi hälsat på inne på jobbet körde vi till Ekeberg för att se på djuren!
Här byter Elian om till sin dress som vi är SÅ nöjda med ( TROLL)

Kommentarer
Postat av: MalinF

Hej :) Ska på semester till Oslo tors-lör och kom på att jag borde ju kolla igenom dina gamla inlägg för tips på vad man kan kolla in :) Har du förresten några tips på mysiga ställen att besöka?? Ha det fint!! :) Din blogg är lätt den mest inspirerande för vad det gäller ett harmoniskt och fint liv, blir så glad av att läsa här!!

2009-03-17 @ 19:28:13
Postat av: Emma

Låter som en mysig dag:)

2009-03-17 @ 19:53:52
URL: http://misslindholm.blogg.se/
Postat av: Linda

ÅÅåh en sån lapp hade jag med när jag var liten och den fungerade verkligen. Jag skelar inte idag. Eller jag skelar bara när jag är trött men jag kan kontrollera ögat så pass bra att det inte är några problem alls :)

2009-03-17 @ 20:10:27
URL: http://liiiiinda89.blogg.se/
Postat av: Väntar mitt första barn!

Stolt storebror!!! :)



Skönt att lappen ger resultat, det är jättebra att ni låter honom ha lapp. Skelning går ju att mota tillbaka helt om man använder lapp i tid!



Härligt att se dina soliga bilder från dagen, det ser underbart ut!



KRAM

2009-03-17 @ 20:19:46
URL: http://mypregnancy.blogg.se/
Postat av: Carina

Hej, vilken härlig blogg:) Kolla gärna in "Rösta fram Viktorias klänning" på min blogg. :)

2009-03-17 @ 20:35:18
URL: http://karatangentbord.blogg.se/
Postat av: Anonym

Å, vilken underbar dag ni verkar ha haft :)



Kolla in våra handgjorda smycken.

www.amazilia.blogg.se

2009-03-17 @ 20:54:49
Postat av: sandra

Vilken söt lapp sen då! Precis som de andra här säger så är det jättebra att ni tränar ögat. Hade en vän som skelade och hon fick ha lapp, idag skelar hon inte. Har dock en annan kompis som skelar jättemycket, och det är en del av henne och inget fult alls tycker jag (eller någon annan).

2009-03-18 @ 10:32:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0