En traktor kommer lastad med....

Jag tror inte det berodde på lasagnen jag lagade idag att Elian åt som en liten häst... Snarare på paketet ifrån Barnlycka som också kom i posten idag.
Som vi LÄNGTAT efter dessa och de blev väldigt uppskattade. Bestefar ( Farfar) körde in i "garaget" hela tiden ;-) Lasten var lasagne ( med rivna morötter och fetaost i köttfärssåsen) och majs. Dessa får 5 / 5 poäng ifrån oss!






Ps. Kom ihåg att ange Prinsessans Dagbok då ni beställer hos Barnlycka.se, då dras 10% av summan manuellt av då ni betalat!






Kommentarer
Postat av: Dana

kan du snälla lägga ut receptet på dinlasagne blev nyfiken på hur den blir med fetaost och rivna morötter ?

kramar

2009-03-19 @ 21:16:17
Postat av: Josephine o Kotten

Nu har jag sett filmen "Hairspray" typ 10 ggr, eftersom den sänds om och om igen på canal+. Varenda gång tänker jag på dig när jag ser "Amber". :D

Googla på Amber och Hairspray så får du se, det är nånting över henne som påminner om dig.



KRAM

2009-03-19 @ 21:17:35
URL: http://mypregnancy.blogg.se/
Postat av: D

oh snälla lägg ut recept om du har lust, låter jättegott. kram

2009-03-20 @ 04:38:00
Postat av: Dana

jag har kollat amber i hairspray, gud vad lika josefine och amber ser ut , kul att man kan likna nån så mycket

2009-03-20 @ 07:18:28
Postat av: Josefine

Dana: jag gjorde verkligen bara enligt tavadduharmetoden men jag stekte gul lök, köttfärs, pepprade, saltade. Hällde i en burk barilla tomat med basilikasås, lite matgrädde, sen rivna morätter och feta =) Gör en "vanlig" bechamelsås och vanlig lasagne!



KRAM

2009-03-20 @ 10:49:04
URL: http://www.prinsessansdagbok.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0