fab dag!


Jag och Ella på Fru Hagen.

Just nu badar killarna tillsammans efter en härlig dag! Vi kom hem för en kvart sen och jag är fylld med ny energi.
Först mötte vi upp Emma i byn så gick vi till Grynelökka där vi kikade lite i 2handbutiker, men inget shoppades i dem då jag inte var i shoppingmood ( shit vad hände? ;-)) Dock fick ett par denimtights och en ljusslinga hänga med hem ifrån Bik Bok och Granit.

Sen blev det god lunch på Fru Hagen. Fisksoppa och bröd + latte blev dagens lunch.
Ella sov i soffan bredvid mig på sitt täcke och vi njöt solskenet, fast inifrån då vi ej ville bli kalla ute ;-)
Hoppas ni också njuter dagen!

Kommentarer
Postat av: jeanette

vilken söt bild :)

2009-03-17 @ 20:31:04
URL: http://jeanettans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0