godmorgon fredag!


Happy Fredag önskar vi ifrån snöiga Oslo!

Det blev sen kväll igår för Ella ville prata med hela kroppen i stora sängen, vi var säkert vakna till tolv. Men mysigt var det och sen somnade hon själv i sin säng efter kvällsmat. Imorse var jag Fiona igen och Elian Shrek, vi kramades och pussades och han är ju bara så GO! Sen skuttade han och E ut i snön till dagis. Elian vet att det är fredag idag = inget dagis imorgon och jag hämtar honom. Det är galet hur snabbt han blivit stor, vår lilla bebis...!

Nu ska jag äta frukost och sen ska vi in till stan och luncha med min älskade Jessica, I love fridays!
Detta är också Ellas 7veckorsdag, HURRA!

Kommentarer
Postat av: Jessica

Grattis lilla Ella! Då är det snart dags för mamma att komma igång med träningen :-) Vill trycka på det lite extra då jag får in så många i mitt jobb som inte tagit sig tid med träning efter graviditet och minns ja inte fel så var dte inte så mycket träning för dig efter Elian heller. Ta hand om din kropp, men är promenader, Vi behöver styrka och stabilitet i våra kroppar igen!

Lovely Friday!



kram

2009-03-27 @ 11:10:28
URL: http://studentmamman.blogg.se/
Postat av: jenny

så söt bild :)

2009-03-27 @ 19:01:31
URL: http://jennymarialinneanilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0