Underbara vänner!

Det blev lite "akut" här då jag ska fotas för en grej nästa vecka ( sånt är kul tycker jag ;-)) och jag har min slingahårettid den 21... Så jag fick tag i en tid hos frissan på fredag, men då dagtid... Helst vill jag ha med mig någon som kan ta hand om Ellisen, byta blöja och kanske trösta för jag kan ju bara amma då jag sitter där. Det känns mindre skoj att ha en nyfödd på axeln och rapa med slingor i håret..

SÅ jag har fått två underbara vänner att säga ja till att hjälpa mig. Båda två kanske måste jobba men jag håller tummarna för att iaf en av dem kan. Jippie, så härligt med goda vänner och jag LOVAR att hjälpa er i framtiden med barnvakt. Man måste hålla ihop då man bor långt ifrån sin familj. Mormor hade ju varit perfekt att ha nära då hon dessutom är förtidspensionerad. MEN oftast löser sig allt, bara man vågar be om hjälp!


Kommentarer
Postat av: Johanna UNG 2BARNSMAMMA

Vad härligt med sådana vänner som ställer upp!! Hoppas någon av dem kan! =) Ha en underbar onsdag!

2009-03-11 @ 12:28:34
URL: http://johannajois.blogg.se/
Postat av: Ingalill - En medelålders Blondinbella

Oh! i Oslo bodde jag som tonåring, Enerhaugen over Grönlands torv.

Har en helt annan fråga till alla:

På nyhetsmorgon i dag debatterades det över ämnet att: Tjejernas bloggar tar över Internet

Frågan på min blogg i dag är varför bloggar ni? Utveckla?



Med vänlig hälsning

Ingalill – en medelålders ”Blondinbella”

2009-03-11 @ 12:29:25
URL: http://ingalills.blogg.se/
Postat av: Josefine,Blekinge

Visst vore det underbart om man hade sina föräldrar nära ibland... Tänk att bara kunna ha barnvakt en stund för att gå och träna, fixa hemma eller gå en promenad själv...



Kram och lycka till med barnvakt!

2009-03-11 @ 12:33:58
URL: http://blaeld.blogg.se/
Postat av: Randy

Vad ar det fot nat du ska fotas for? Blir ju nyfiken :)



Du missar val inte att kika in min blogg. ar namligen ute och reser i 3 manader!

2009-03-11 @ 12:53:17
URL: http://randys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0