Familjemys

Efter några sms idag kom vi på att det vore mys att se på djuren på Ekeberg då det var så fint väder!
Väldigt uppskattat av oss alla, detta blir nog en ny tradition hos oss.


ÄLSKAR vattenpölar!
E var likadan då han var liten. Samma sak med billekar. E körde sina bilar och parkerade och parkerade och parkerade....

Precis som Elian gör varje dag.

Apropå E, Ella och Elian ska få en speciell plats PÅ mig. På framsidan handleden ( säger man så?) ska ett E tatueras in i påsk. Något jag velat göra sen jag födde Elian men nu då båda barnens namn börjar på E så känns det som att det är på tiden - jag längtar! Update: Jag fick veta att det ska vara ok då man ammar men är det inte det så väntar jag självklart tills jag ammat färdigt. Uff jag som verkligen sett fram emot detta nu, hoppas det går bra!


På väg in för att kika på djuren


Stor och liten!




Här skrattade jag så jag knappt kunde fota...
De skulle hälsa på getterna, men då började alla getter rymma ut istället. Hahaha, tur det var en till grind innan de försvann helt ;-)




Dinner i caféet i idrottshallen som Eivind mer eller mindre "växt upp i". Kul att få ta del av hans minnen.
Elian var SÅ happy och det blev bad direkt då han kom hem och sen natta.


Nu har vi besök av Skai, vi planerar Danmarkssemester tillsammans med honom, hans sambo + dotter!

Kommentarer
Postat av: syster

Ser ut att vara får det där...;-) Älskar dig!

2009-03-17 @ 21:09:27
Postat av: Fru Evelina

jamen där står det ju att det är ok! så då är det säkert det ;-)!

man hör ju så mycket från olika håll, men du kan ju alltid fråga din tatuerare för säkerhets skull om jag fick dig osäker. Sorry ;-)!



Kramar

2009-03-17 @ 21:32:35
URL: http://evelinas.blogg.se/
Postat av: Josefine

syster: hihi getter är det! Älskar dig med, LÄNGTAR tills vi ses!



Fru Evelina: ja jag hoppas det :) Kram!

2009-03-17 @ 21:44:13
URL: http://www.prinsessansdagbok.com
Postat av: Sara

Hej Jossan,



Grattis till din lilla Ellis! Hoppar in då och då för att se hur ni har det och det verkar ju väl med er! Vill du kolla på våran lilla Sigge? Kolla www.pulverdosan.blogspot.com



Hälsningar Sara och Magnus

2009-03-17 @ 21:51:03
Postat av: Marie

Det gör du helt rätt i, tatuerar in E alltså =) jag har min dotters namn på insidan av handleden och jag är sååå nöjd med den. Enkel, fin och feminin =)

2009-03-17 @ 22:11:07
URL: http://www.mariehenriksson.blogspot.com
Postat av: Viktoria

När jag tittade på bilden av din son fick jag en lustig.. eller lustig och lustig, en tanke helt enkelt :P Jag tycker att man ser redan nu hur han kommer se ut som vuxen! =D Det kanske bara är jag som tycker det, men jag tror att han kommer bli en stilig ung man som tjejerna jagar genom hela skoltiden ;)

Hoppas du förstod vad jag menade!

Kram Viktoria =)

2009-03-17 @ 22:51:58
URL: http://vijo95.blogg.se/
Postat av: Chissra

Man kan tattuera sig fast man ammar. Det är ingen fara med det. Jag känner många som gjort det.

2009-03-18 @ 06:14:31
Postat av: Nelly

mysigt med djuren! : )



och va snyggt med en tatuering där! det ska bli kul att se hur det blir. : )

2009-03-18 @ 08:18:27
URL: http://www.balladsoflife.blogspot.com
Postat av: Jenny

Vilken fin idé med tatueringen. Passar ju verkligen perfekt när ett E står för båda barnen. Jag ska också tatuera in mina barns namn men jag har hundra idéer så jag måste bestämma mig först :)

Ha det bra och som vanligt ett tack för en bra och mysig blogg.

/Jenny

2009-03-18 @ 10:27:05
URL: http://jennybabylon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0