TACK!

Nu har vi landat i soffan. Alla utom Elian som nybadad har landat i sin säng. Han känns så lugn nuförtiden, så trygg. Det är det bästa jag kan få, en trygg och glad son som mår bra.

Vi mumsar på en fantastisk choklad ifrån Sverige som inte finns i Norge. Jag var på posten förut, bara jag ingen Ella. En kortis. Hämtade ut två paket och killen i luckan frågade om jag hade födelsedag, så sött ;-) Det kändes så då jag öppnade paketen. Det ena innehöll underbart fina kläder ifrån Franka Stockholm ( jag ska visa då barnen har kläderna på sig, jättefina kläder! TUSEN TACK, det var en härlig surprice) och det andra var ifrån en underbart go tjej. TACK snälla söta Engla för allt fint, det var alldeles för mycket!


Små fingrar....
På hjärtat stod det Elian


Ella och Elian fick varsin söt ram där det ska vara en bild på "My Mummy and Me". Det kan bli extremt svårt då jag knappt fotar alls!? ;-) Sen fick Mor och Far choklad och Ella en söt vimpel och en prinsesseballong
( som vi kan ha på hennes dop kanske?)
TACK IGEN!!!

Kommentarer
Postat av: Matilda

Åh, om man ändå inte var laktosintolerant och kunde mumsa Marabou!

2009-03-02 @ 20:40:07
URL: http://matildalovisa.blogspot.com
Postat av: Anna

Sååå många ggr jag frågat dig om "vilket läppstift har du på bilden???" när du haft FACE Sofi´s fniss

Men det blev inte den färgen till mig..passade inte alls på mig och såg inte heller så snygg ut som på dig :) Det blev BERÖRA. Tack för att du svarat alla ggr..hihi. Kraaam

2009-03-02 @ 20:49:55
Postat av: Josefine

Matilda: uff ja jag var det jag med då jag var yngre men det måste ha "växt" bort!



Anna: haha är det så? Jag duttar alltid på, målar aldrig starkt. Men så kul att du funnit ditt läppstift, är det också rosa?



KRAM!

2009-03-03 @ 09:29:54
URL: http://www.prinsessansdagbok.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0