Dag tre:


Efter mysigt tjejsnack och MYCKET brunch ( sen frukost) med Johanna så gick vi en sväng på mässan även idag... Why not? ;-)



Ellisen lekte i FisherPricemontern och trivdes ypperligt!
Jag tror hon njöt att få ha leksakerna i fred ( Elian gillar att bestämma att han ska ha det hon leker med just där och då. Storebrorsfasoner!)



Ny kjol ifrån Sobea som jag shoppade igår på mässan. Älskar små sköna kjolar med mudd som piffar till body och tights och är SKÖNT! Övriga kläder H&M samt mockasiner ifrån Vincent.


Här var det DISCO!!! Den som vinner stövlar ifrån Vincent / Alcazar är.....

Postat av: Dinis
Skulle bli sååå glad för ett par svarta i strl 28 till mina små. Kommer passa perfekt när vi flyttar till huset!!
/d

GRATTIS!! Maila mig din adress :)


Här har vi min allra första samarbetspartner - FINA AMANDAEGILSON!
Hon förgyller mig med smycken som jag älskar och kolla in coola mössan som hennes syster syr med namnplatta. En rosa åt Ellisen tack ;-) Dock ska det inte stå Ella utan Snöprinsessan ( Hennes far tog ju emot hennes huvud ute i kalla snön..) Kul minne att ha sen på en docka eller nalle då den blir för liten.



FAB MAMAS and baby.









Kommentarer
Postat av: mamma

Hej,kan du inte via allt du handlat på dessa dagar?? vill så gärna se!!

2009-10-04 @ 22:15:16
Postat av: Jessie - 22 år & mamma till Jacob

vilken sötnos...mössan är så söt & fin. Man blir så sugen på en till bebis=) Min "lilla" bebis blir två år om två månader! Tiden går så snabbt!

2009-10-04 @ 22:24:20
URL: http://silkybutterfly.blogg.se/
Postat av: Josefine

oj oj har ej hunnit packa upp och har ej köpt så mkt mer än det jag visat! kjolen, åkpåsen och Nova Star!



KRAM

2009-10-04 @ 22:25:12
URL: http://www.prinsessansdagbok.com
Postat av: mamma

jag förstår,men fota o visa när du hinner :-)

älskar NS så vill såå gärna se ALLT hihi

2009-10-04 @ 22:33:17
Postat av: sofia

undrar om du vet vart man kan kolla lite närmare på mössan, ser ju helt underbar söt ut. finns det någon webbsida?



Ha en trevlig kväll!

2009-10-05 @ 20:18:41
Postat av: Josefine

Mössan kommer ni att kunna se hos mig sen, tror ej Amanda har fler bilder. Ska kolla!

2009-10-05 @ 20:33:29
URL: http://www.prinsessansdagbok.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0