Ett litet äventyr

Solen STRÅLAR över Oslo idag. Efter skypestund med Mormor ( Min Mamma) kunde vi inte stanna inne längre. Det var bara att klä på sig och gå ut. Eller inte bara och bara men tillslut så var vi ute och gick tur mot korvlunch.

Elian cyklade och Ella kikade i vagnen. Innan vi kommit fram var Elian SÅ trött och la sig på backen hela tiden. Jag fick bära cykel, köra vagn och bära Elian och tjata, muta och ja tillslut var vi framme. Mysig lunchstund och Mix hade "pölsefest" till vår lycka. 10 kr / korv är superbilligt i Norge ;-)

Sen tog det väl drygt en timme att komma oss hem. Ella somnade och Elian upptäckte alla vrår på vägen hem. Han fiskade, jobbade, fäktades och ja lekte alla lekar man kan leka samt var dundertrött. Men nu är vi hemma och lek pågår och Ella får försenad lunch.

Kommentarer
Postat av: Micaela

Du är en fantastisk mamma! Tanken slår mig varje gång jag kommer in här... Ha en fin dag!! Kramar

2009-10-05 @ 14:38:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0