jag är hopplös..

Man "fastnar" på internet då man har tiden, eller iallafall JAG gör det!

Jag ska hålla mina tummar för att min älskade Johanna ( min kompis som jag mött i Sundsvall men som nu bor utanför Sthlm / Uppsala ) är frisk och kry imorgon. Hon skulle vara med oss idag men vaknade superförkyld igår så hotellfrukost + mässa med oss fick ställas in. Kanske imorgon? Det ska ändå bli trist väder så då tror jag vi droppar city för denna gång och kör lite mer mässa och sen flyg hem till älskade killarna. Nästa gång ska jag även njuta av den vackra staden då vi är här!

MEN går vi inte ska ni läsare få möjligheten att få biljetterna. Har oavsett en över, vill du ha den? Jag lägger den i rec med ditt namn på imorgon innan vi äter frukost. Lottar en av kommentarerna då vi vaknar imorgon om det är fler än en som önskar den.

Kommentarer
Postat av: Sandra

God kväll kära Sessan!



Jag hade hoppats få träffa dig "live" på mässan imorgon då jag tänkte gå, men förstår om du längtar hem.



Är istället jättetacksam om jag får vara med på utlottning av en entrébiljett.



Ha en mysig kväll med lillan, hoppas inte du saknar killarna för mycket!



Kram Sandra

2009-10-03 @ 23:10:18
Postat av: Anonym

Hej Josefine, brukar aldrig lämna ngt spår och ändå har jag följt din blogg SLAVISKT sen 2 år tillbaka. Nu sitter jag o kikar på dina bilder och vill faktiskt skriva par rader och upplysa dig om ngt skoj, i maj i år födde jag min dotter,hennes namn bestämde jag den 6 feb - Ella. Så mkt föll jag för namnet och jag blir så glad utav din blogg, för att inte tala om inspirerad. Jag önskar verkligen dig det allra allra bästa och likaså din familj. Hoppas att du kommer hålla igång bloggen Vääääldigt länge,så kul att läsa och få följa med dig i ditt liv. Njut utav hotellnatten och ha det så bra Stor kraaam / Alma

2009-10-03 @ 23:10:39
Postat av: Anonym

KOLLA IN MIN NYSTARTADE JULBLOGG!

DÄR SKRIVS ENDAST OM JULIGA SAKER.



MYSFAKTORN ÄR HÖG!



DET BLIR NOG BESÖKSREKORD IDAG OCKSÅ! WOHOO!



http://julaftonsmorgon.blogg.se

2009-10-03 @ 23:14:50
Postat av: mikaela

hej där! jag är lite nyfiken på vad du har för kamera? dina bilder blir så himla bra & fina! :) tacksam för svar till mailen. kram mikaela s.

2009-10-03 @ 23:28:03
Postat av: mamma

Är så nyfiken!

Du kan väl fota o visa allt de du handlat idag??

2009-10-03 @ 23:33:18
Postat av: Z

Hej!

Jag tävlar nästan aldrig men tänkte passa på nu :p

Jag och min sambo ska gå på våran första barnmässa imorgon med två kompisar. Min kompis har redan vunnit tre biljetter så skulle vara så kul och bra om vi vann en till så alla kan gå in gratis ;p

Hoppas du haft en bra dag :)

2009-10-04 @ 00:43:42
URL: http://gravidabiimbiim.blogg.se/
Postat av: emelie

Heej<3 Nu har jag frågestund på min blogg så skriv gärna massa frågor så svarar jag<3



Pussar Emelie

2009-10-04 @ 01:09:17
URL: http://forzelius.blogg.se/
Postat av: Jenny

Hej! tack för en toppenblogg! Vi ska strax sätta oss i bilen, för att köra mot mässan.:) Har ca 30 mil, så vi får starta tiiidigt. Men det är det värt för att gå på den intressanta mässan. Vi

är 3 mammies som strax ska åka.

ÅÅ vad det vore underbart att vinna en biljett!! Kram Jenny

2009-10-04 @ 05:56:35
Postat av: Madeleine

Vet inte om d är försent att anmäla sig... hade oxå velat vinna en biljett..!! Tänkte ta med min lilla Sessa idag dit, hade varit trevligt med gratis inträde så man kan shoppa loss en dag till! ;-)

2009-10-04 @ 08:58:43
URL: http://www.muppsan.com
Postat av: Teresa / Tumadre

Slå en pling om du ska till mässan idag med! Skulle vara kul att ses igen. Kram!

2009-10-04 @ 09:01:15
URL: http://tumadre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0