Massa länkar blev det idag!

Jag har fått mail och kommentarer om att ni vill "hänga med" på mässan, därför har jag försökt dokumentera så gott det gått idag med Ella som haft första prio och ni som ej vill läsa om mässan och se länkar och företag / bedrifter kan bara blunda för helgens bloggning ;-)
Mässan ÄR ju en stooor plats för dem som är där att visa sig fram och jag önskar jag hunnit med fler montrar och fotat mer. Det är ju otroligt kul att få klämma, känna på produkter och hälsa på personer bakom en websida / ett märke. Som bloggis är jag ju i kontakt med en del inför tävlingar osv.

Skriver jag inlägg utan att skriva kläder så frågar ni (ofta mail) och länkar jag ej så vill ni ha länk. Inte lätt att veta vad ni vill ha?

Hoppas ni förlåter mig :)


Summertimes!

KRAM!

Kommentarer
Postat av: Lotta - mamma till Alicia, Oliver och ängeln Philip

Oj, vilken härlig dag ni ser ut att ha haft, och vilka fynd du gjort! Åh vad skoj. Blir så sugen på att åka själv, men det får nog bli nästa år, lite kort varsel att sticka iväg imorgon, det är ju några mil från Halmstad.

Jag hoppas att morgondagen blir minst lika bra och att du får en härlig kväll. Kram

2009-10-03 @ 20:43:04
Postat av: Josefine

Ja kom hit nästa åt!!

TACK snälla och kram till dig!

2009-10-03 @ 21:03:39
URL: http://www.prinsessansdagbok.com
Postat av: Inger-Lise

Messen virker kjempe bra! Er den noe lignende (antagelig myyye større da) den som pleier å være/kommer utenfor Oslo? (den pleier jo å være i mai, men i år skal den være i oktober) http://www.barnogbaby.no/.

Kos deg på siste messedagen. :-) Klem

2009-10-03 @ 22:41:47
URL: http://ientretre.blogspot.com/
Postat av: barnshoppingbloggen - mode & shopping för barn!

Ni ser ut att ha haft en härlig dag! Visst är det roligt att träffa alla man haft samarbeten med. Själv hann jag dock inte med att hälsa så mkt då det var full rulle överallt =)

Kul att du kom iväg!

2009-10-03 @ 23:21:02
URL: http://barnshoppingbloggen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0