What a day


Två trötta girls i hissen!

Dagen sprang iväg och vi var ganska glada båda två då vi kom in på rummet i eftermiddag.
Ella åt lite gröt och badade och somnade sött för en liten timme sen i sin babysäng här. Jag har tv på och äter godis och chips till middag, det går det med. Men godast hade varit en pizza... Undrar om det finns någon här i Älvsjö haha ;-)


Något kul som Elian ska få...! Ifrån Ekoleko.


Dessa discostövlar är Elians, vinn likadana HÄR!

Nu sitter jag med benen högt och har Körslaget i bakgrunden och skypar med Charlotte! NJUT kvällen.


Kommentarer
Postat av: elin

Filten som hänger på ellas vagn köpte du den idag eller det är nova star va? den rsa koftan som var med på bild i ett annat innläg vad är minsta storlek i den

2009-10-03 @ 20:53:04
Postat av: Anna

Åh, fy...chips och godis när man är hungrig :/

Hoppas du inte börjar må dåligt bara..kunde du inte få upp nån mat fr hotellet? Kraaam

2009-10-03 @ 20:53:37
Postat av: Veronica

Vi sitter också här i ett rum på Rica Talk Hotell-med chips och godis som middag :=)

Det var helt omöjligt att få en sittplats i loungen/baren och som du säger så blir man inte sugen att bege sig ut i mörkret när det är kallt och blött!

2009-10-03 @ 21:02:36
Postat av: Josefine

Jepp det är NovaStar, den finns på mässan.



Vilken rosa menar du? Den röda myströjan m dragkedja kanske?



Jo det finns roomservice och jag trodde inte jag var så hungrig, åt sen lunch men har ej hunnit ikapp m maten idag. Det känns dyrt m roomservice men ska kanske lyxa lite =)



Nej så synd Veronica! Men jag gillar hotellet. Hade jag inte sminkat av mig hade jag sprungit ned i baren och köpt något snabbt men orkar ej klä på mig ens haha. Hoppas ni blir mätta! Reser ni med barn?



KRAM!

2009-10-03 @ 21:06:40
URL: http://www.prinsessansdagbok.com
Postat av: Frida

Låter som ni har en mysig tjejkväll, du och Ella. =)

2009-10-03 @ 21:57:30
URL: http://mittlivmedviggo.blogspot.com
Postat av: En Mölnbobos Liv

Finns en pizzeria men de har nog inte körning till hotellet dessvärre.



Var på mässan igår men då var det ganska mycket folk. Funderar på att ta en tur imorgon också

2009-10-03 @ 22:22:56
URL: http://www.annakarlsson.se/blogg/
Postat av: Sessan ☆

Hi hi, Vi åt Pizza i kväll & det var MUMS ;D



Puss

2009-10-03 @ 23:25:20
URL: http://sessanochprinsessan.com
Postat av: elin

Jag men den med blisxt los

2009-10-04 @ 08:27:47
Postat av: Erica

Nej men du va gullit att hon ler på bilden:)

Verkligen jätte söt. kramisar

2009-10-04 @ 19:54:49
URL: http://butflyaway.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0