1 år sen!

VÄLKOMMEN NYA VECKA!
Filmen igår var ju otroligt bra men fruktansvärd. Jag satt med en kudde framför ögonen och sa åt E att nu stänger vi av. Sen då jag ammade Ella efteråt mådde jag illa över att så många lider här i världen. Även om det bara är en film så vet man ju att människor runt omkring får uppleva de mest fruktansvärda övergrepp och våld. HEMSKT!


7 september för ett år sen!

Elian sitter likadant fast i sin nya svarta stol och ser barnetv här, Ellarullar omkring och jag ska fixa frukost!
Inatt sov Elian väldigt oroligt igen och mellan 2 och 3 SKULLE han ned och äta frukost? Så tog han av sig blöjan och sa godmorgon. Snacka om att yra i sömnen men det var ju ett bra tecken att han var hungrig. Men jag fick honom i säng tillslut efter att han tagit med sig två bilar tillbaka i sängen. Lagom tills vi somnat in igen vaknade Ella.


Mysigt med magen för ett år sen!



Kommentarer
Postat av: Line

Huff, du må da bli småsprø snart av så lite søvn? Kjenner meg godt igjen - har en liten på 10 mnd som aldri har sovet natten gjennom, og våkner ofte og er urolig om nettene. I natt var det ingen ting som hjalp :\

Men jeg har jo bare én - tror ikke jeg hadde klart to!



Men du ser fin og fresh ut da, det skal du ha, til tross for lite søvn ;)



Ha en fin dag :)

2009-09-07 @ 08:12:09
URL: http://utstyrsguiden.blogspot.com
Postat av: Maria

Underbart fin du var för ett år sedan! Koftan du har är ju suuuuperfin! antar att den inte finns att få tag på längre.



Ha en FAB DAY!! SensommarSolen skiner i sthlm// Maria

2009-09-07 @ 08:21:24
Postat av: Anna

Och du är ju sååå snygg med lugg!!!! :)

Ha en fin dag. Kraaam

2009-09-07 @ 08:39:24
Postat av: Anonym

Ja håller verkligen med Anna, du är super snygg i kort lugg.

2009-09-07 @ 08:41:56
Postat av: Anonym

Ja håller verkligen med Anna, du är super snygg i kort lugg.

2009-09-07 @ 08:42:21
Postat av: dronningmia

Vi tittade på samma film för en vecka sen, och jag förstår dig såå väl! Jag var tvungen gå ut i bland, klarar inte se allt det hemska... Tänker på mina två dyrbara dötrar och tänker att jag inte vill att nåt ont skall få komma i deras väg.



Visst är det mysigt att titta tillbaks och se vad som hände för en månad sen, ett år sen och så? Ü

Du var vacker som gravid och du är fortfarade vacker!

Kul att läsa din blogg.

Ha en härlig vecka!

2009-09-07 @ 10:19:11
URL: http://dronningmia.blogspot.com
Postat av: Hilde

Hvor har du kjøpt kjolen? Vet du om den fortsatt selges? Den var superfin :)

2009-09-07 @ 15:33:23
URL: http://mittlivinord.blogspot.com
Postat av: Maria

Även här sågs den filmen förra veckan, men jag mådde så oerhört illa så jag klarade bara av halva, får kanske göra ett nytt försök..



Tack för en supermysig blogg!



majalotta.blogg.se

2009-09-07 @ 18:40:00
URL: http://majalotta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0