Ashi, Henrik och Vilde på besök:

Elian och Henrik, en stund sen sist men alltid lika goda vänner!

Vi hade så härligt lunchbesök idag!

Det blev enkel servering så att vi skulle kunna umgås istället. Olika bröd med pålägg, lattes och juice.

 

Kan själv. Men gärna lite hjälp ibland ;-)

Elian har här klätt sig i sitt fina halsband han gjort själv.


Jag och Ella med en brödbit i högsta hugg!

 

Sen blev det lite soffmys!? ;-)

Min guddotter som blivit så STOR!

Jag tycker nyss Ella var i denna storleken.. Eller när jag tänker efter så tror jag nog att hon är det fortsatt?
Ni undrade hur jag tänker med kläder som hon vuxit ur? Vilde får låna dem. De hinner ju knappt användas och jag gillar ge bort / låna ut / sälj vidare tänket. Vissa ting sparar man ju för Ellisens skull då hon blir äldre!

 

 

 

 


Kommentarer
Postat av: B.A

Ja! lite kläder vill man ju spara.,har spart dom minsta kläderna,som min dotter hade när hon föddes.GOd kväll, KRAM B.A

2009-09-24 @ 19:41:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0