Tra la la


Ella i skönaste TROLLullset och sköna kjolen rockar och leker!

Som jag skrev så åkte vi till Babycafé / Babysång! Man samlas, Mammor, Pappor och barn och inleder med sång i ring med rörelser och barnen kryper, sitter, ligger och springer omkring och leker och ser på varandra och vi sjunger till piano. JÄTTEKUL och mysigt.

Att få möta andra härliga svenskar i Oslo är som att hitta hem lite... För varm lunch ligger mig varmt om hjärtat och det är väldigt kul att få känna sig helt hemma någonstans.


En FIN och supertrevlig Mamma med SÖT 4månadersbebis som jag kände igen ifrån vår MammaBabywalk förra veckan. Hon känner Heidi i gruppen. Världen är liten!



Då vi sjungit och fikat färdigt ( man fikar för 30 kr. Mackor med ost och tomat och te / kaffe + kanelbulle! Ella mumsade bröd med smör och banan) så hann vi med en kort dejt med Anne i underbara soliga vädret.



FIIIINA Anne!




Kommentarer
Postat av: Johanne

Jobber Anne på HM? Synes hun ligner veldig på en som sto i kassen der i dag :-)

2009-09-29 @ 22:36:01
Postat av: Josefine

Nej det gör hon inte!

2009-09-29 @ 22:42:41
URL: http://www.prinsessansdagbok.com
Postat av: Malin

Hej Josefine,



Jag har en undran ang. ullunderstället som Ella har; vad är det för kombination? Jag var inne på Barnlyckas hemsida för att beställa ett liknande till min dotter som är 11 månader stl 74/80,hittar en body i rätt stl men inte byxor????



Tack för en fin blogg!



//Malin

2009-09-30 @ 08:40:25
Postat av: Sofie

Hej Josefine!



Jag undrar om vilket babycafe du åker till och om vem som helst kan komma dit?



Tack för en toppen blogg!



Kram Sofie :)

2009-09-30 @ 12:36:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0