foto pågår...

Här fotas det och jag har fullt upp! Fick en minipaus nu ;-) Inlägget ifrån igår skrevs i stundens hetta och jag vill absolut inte hänga ut vårt dagis eller personalen så jag väljer att låta det vila nu. Elians dagis är fantastiskt och igår upplevde jag något som skulle kännas i vems som helst Mammahjärta men det säger ju inget om helheten. Som så mycket annat IRL så visas inte allt i bloggen vilket kan bli fel mot tredjepart. Därför väljer jag sällan att skriva om sånt så jag väljer att repetera ovanstående: "Inlägget ifrån igår skrevs i stundens hetta och jag vill absolut inte hänga ut vårt dagis eller personal"

Vi "ses" lite senare!




Kommentarer
Postat av: Alizo

Välkomna till vår familjeblogg.

Kram!

2009-09-01 @ 11:21:48
URL: http://alizo.blogg.se/
Postat av: Jill- nygift, 30 år, med man, hus, jobb

Det gäller att hitta kombinationen av att skriva av sig och att inte hänga ut. Jag tycker du alltid lyckas så bra med det, iaf i 99% av fallen.

Ibland blir det känslorna som står för besluten helt enkelt. Kram

2009-09-01 @ 11:40:27
URL: http://www.fruhurtig.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0