Höst - vinter

Vi var för trötta för vin och ostar här men det är skönt och lungt i huset och barnen somnade i tid. Ella har en ny trend att ibland då hon preciiiis somnat efter massa mjölk börja trycka och grymta. Då blir det helt plötsligt blöjbyte och så är hon happy! Men då måste jag ju vara tystamammannuskavisova och försöka ge henne lite mer mat så att de två blå slocknar. Då drar läggningen ut lite på tiden. Men vad är tid egentligen? Man kämpar oftast med eller mot tiden. Men det allra viktigaste är ju att du är i nuet...!

Jag har kikat på höstens och vinterns kläder (haha där var jag i framtiden) och skor på nätet åt barnen. Jag har verkligen mina favoriter och de kläder vi fått hem som gåvor och tävlingsvinster har absolut hållit vad de lovat! Det är ju en stor del av poängen. Att jag i år vill ha en ulldress åt Ella som jag vet fungerade då hon var nästan nyfödd betyder ju att den var BRA! ;-)


Underbart söt ulldress ifrån MeMini. Denna får Ella gärna sova i i vagnen i en skön tjock åkpåse. Vi är glada i 7am!


VACKER dress! Även denna ifrån MeMini.


Skönaste ullunderkläderna och coolaste parkdressen ifrån TROLL! Finns bla hos Barnlycka


Ulltossar är perfekt i vagnen då bebis ska sova ute i kylan


Elians favoritmössor är Geggamoja och Nova Star.


Coolaste kängan i höst och sötaste vagntofflorna...!
Hos VincentShoeStore såklart.



Nog med ögongodis för ikväll. Det är KUL att få se på så mycket vackert.

Kommentarer
Postat av: Candre

Den rosa ulldressen är det sötaste jag har sett. Varm och gosig=)

Postat av: Line

Den brune dressen fra Troll har vi også - kjempefin!

2009-09-05 @ 09:06:27
URL: http://utstyrsguiden.blogspot.com
Postat av: Madeleine

Massa massa fina tips ;-) Hoppas ni har en bra helg!!

2009-09-05 @ 20:25:09
URL: http://www.muppsan.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0