Inte den tröjan Mamma!!!

Här har killarna i huset gått iväg till jobb och dagis. E tog en stor dos hostmedicin och jag hoppas han inte blir sämre idag. Elian ska fotograferas idag på dagis och jag hade lagt fram kläder.. Haha sa han och skulle INTE ha piké och randig blazer. Hummertröja och hoodie var önskemålet. Jag har ju sett barn på dagis i shorts i 8 grader och skrattat lite med fröken. Inte visste jag att den viljan om kläder skulle bli så stark. Men så länge han bara väljer en annan tröja eller att man ger alternativ så går det ju bra. Man ska välja sina fighter!

Någon ville förresten se mina ringar! Jag har valt att sätta dem som tänkt ifrån början. Förlovningsringen i mitten. Det bästa är att jag kan ha min höggravidmedElianring på höger hand. Den har varit saknad. Mina fina naglar får kommer ifrån Neglemannen.


Nu önskar jag er en LOVELY torsdag! Jag ska städa huset idag. Just nu sitter Ella och drar sig upp i mina pyjamasbyxor och skrattar högt. Hon vill upp upp och stå på knä.

UPDATE: Skönaste Pyjamasbyxorna kommer ifrån BOOB.


Kommentarer
Postat av: anna

önskar dig en bra dag!

2009-09-17 @ 08:42:12
URL: http://krondahl.blogg.se/
Postat av: June

:) Ha en fin rydde/vaske dag! :)

2009-09-17 @ 08:54:08
URL: http://www.junesdagbok.blogspot.com
Postat av: Alexandra

Hej söta du!



Tycker dina ringar är helt fanatstiska! Jag och sambon har böjat titta liiite smått. Jag hoppas ju såklart på ett STORT frieri..tihi...vilken tjej gör inte det!



Hur som helst så tänkte jag bara höra om du kunde visa upp E:s ring? Nyfiken och behöver inspireras! =)



Vill samtidigt passa på att tacka dig för att min underbara sambo vann de fina rosa hörlurarna. Det var nog säkert över ett år sedan så jag vet inte om du minns. Jag blev såå glad och det behövdes i det kaos vi upplevde just då. Det är de små sakerna som gör det! Eller hur! Jag använder dem massor!!



K R A M



Alexandra

2009-09-17 @ 10:29:50
Postat av: Antonia

Åh vilka otroligt fina pyjamasbyXOR! Var kommer de ifrån? Tack för en jättebra blogg!

2009-09-17 @ 10:56:07
Postat av: Anonym

Precis det sa jag idag när jag lämnade på dagis. "Man får välja sina strider" mina barn vägrade annat än de förhatliga foppatofflorna på fossingarna. Solen skiner, det är torrt och 15 grader varmt så det gick väl för den här gången. Annars ser jag gärna nått stadigare på småbarnsfötter på lekplatsen.

Men "välja sina strider" är ett av mina favorituttryck!

2009-09-17 @ 12:23:44
Postat av: Cajsa

Tack för fin kommentar! Det blev fika på säng och några paket för Maja imorse. Det riktiga kalaset blir lördag för kompisar och söndag för närmsta släkten. Sköt om er! Kram Cajsa

2009-09-17 @ 13:30:03
URL: http://wiselquist-nylund.blogspot.com
Postat av: Anonym

Hur kommer det sig att det är du som är föräldraledig och inte din man? Tycker du inte det är orätttvist att han får hålla igång jobb och karriär och inte du? Om jag hade haft barn hade jag känt mig lurad, på något sätt. Diskuterade ni igenom det mycket, eller var det självklart att du skulle vara hemma eftersom du är mamma?

2009-09-17 @ 14:19:01
Postat av: Cassandra

fint!

2009-09-17 @ 15:26:07
URL: http://cassandra87.blogg.se/
Postat av: Maria

Vilket underbart fint nattlinne! Vart har du köpt det?

2009-09-17 @ 18:33:26
Postat av: Josefine

H&M

2009-09-17 @ 21:08:50
URL: http://www.prinsessansdagbok.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0