Muffinsbakaren somnade!


Elian speedad igår av besök och choklad!
Tröja Ralph Lauren, byxor Nova Star och skönaste tofflorna ifrån Bellio!


Efter natten så var det inte oväntat att lilla kroppen behövde sömn! Han fick blåbärssoppa ( TACK IKEA! ) på flaska och slumrar sött bredvid mig så jag stängde av ugnen. Vet hur kul han tycker det är att vara hjälpreda i köket så jag väntar på honom.

Fick mig en god frukost framför Nyhetsmorgon ( det är alltid barnetv på här annars) och nu har jag en bloggstund med sovande barn omkring mig. Skön luft kommer in genom altandörren och jag njuter av att jag fått så fina barn.


LJUS som kommer in i köket på morgonen. Ljus är livet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0