My little wildheart

Ätit vaniljkesam med fruktsallad och skrivit i min kalender. E har fixat min rosa Acer som hade någon sjukdom så nu är jag portabel igen ;-) Ska ta köket nu och sen kallar sängen och boken på sängbordet. Jag ÄLSKAR att få leva!

Ni som sett och undrat om min amningsfilt i lila som jag använder och haft på vagnen då och då finner den enligt mig i en snyggare och mer neutral färg nu ;-) Den matchar den söta bodyn som Ella har med text och änglavingar på ryggen. Tyvärr lämnar maten hon äter en del fläckar så den ligger nu i tvättmaskinen med Vanish och jag hoppas på det bästa.

SWEET DREAMS♥

Kommentarer
Postat av: Ellen gravid i vecka 37

Kul att du rekommenderar den! Har funderat på att skaffa mig en sådan och så blir det nog. Hoppas ni får en skön natt:) Kramar

2009-09-16 @ 22:37:10
URL: http://ellene.blogg.se/
Postat av: Förvirrade Morsan

du har en så otroligt fantastisk syn på livet! trots att du har det jobbigt och tungt så försöker du alltid fokusera på det positiva. Jag önskar att fler gjorde detsamma. Livet blir så mycket roligare bara man är/försöker vara positiv.

2009-09-16 @ 22:51:25
URL: http://forvirrademorsan.blogg.se/
Postat av: Ronja

Hej!

Först vill jag bara säga att du verkar ha en underbar familj och att dina barn är hur söta som helst. Jag är säker på att ni kommer klara er igenom denna tuffa tid på ett superbra sätt!



Nu till min fråga/undran.

Jag bor i Schweiz sedan sex veckor, jobbar som au pair. Min familj här är toppen, och i början var allt jättebra. Men de senaste två veckorna har jag haft sån hemlängtan!! Jag tänkte bara fråga dig hur det var för dig i början när du flyttade till Norge? Hur hanterade du, och hanterar fortfarande, hemlängtan, eller längtan efter familj och vänner i Sverige?

Vore hur tacksam som helst för svar, du verkar alltid så positiv till allting, så som jag önskar att jag var lite mer.



Blev visst lite långt det här...

Keep up the good work!

Kram

2009-09-16 @ 23:18:31
URL: http://ronjae.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0