Underbara tjejer med bebisar!


Lovely lunch  idag hos Karin och lilla Oskar som sov då jag fotade!


Ella spanar på Ida. Min lilla tjej var inte helt nöjd idag. Hon ville helst äta gurka och bröd eller dricka vatten ur glas. Hon blir verkligen skitsur om jag tar något ifrån henne ( oftast pga fara för att sätta i halsen). Hon skriker och gråter. Hmmm undrar vem hon ärvt detta av? Men i selen slappade och åt hon lite och somnade sen en kortis i sin vagn ute.



Jag kommer inte våga bjuda hem dessa MAMAS snart så god och fin mat vi får hos alla!


Katrine och Eirik. Tone med sin Ida. Heidi med Markus och söta värdinnan Karin.


Ett gäng på väg ut i solen som helt plötsligt tittade fram!

TACK snälla Karin för en härlig dag, tiden flyger verkligen då man har trevligt. Alla blev chockade då klockan redan var 15 då vi tittade efter.

Kommentarer
Postat av: Ida

så mysigt! :)

2009-09-02 @ 21:07:05
URL: http://idasundelin.blogg.se/
Postat av: Maria

Hej! Vilken jätte snygg grå kofta/jacka på sista bilden -var är den köpt? Tjejen i mörkt hår på kortsidan av bordet på första bilden ser ut att ha en ycket snygg vit blus, har letat länge efter något liknade vet du vart hon köpt den? Kramkram och godnatt

2009-09-02 @ 21:19:18
Postat av: lisa

ser jättetrevligt ut!

2009-09-02 @ 21:19:30
Postat av: En bit av oss / Stämningsfullt

Hej!

Så trevligt det ser ut! Och vilken god mat sen :)

Det måste vara roligt för både dig och Ella på de där träffarna!

2009-09-02 @ 21:22:37
URL: http://enbitavoss.blogspot.com
Postat av: Isa

Koftan är jättefin! Den gråa som jag antar var köpt på H&M? kan inte hitta den på nätet men den kanske finns ute i butik? Någon som vet?

2009-09-02 @ 21:36:09
URL: http://isas.blogg.se/
Postat av: m

jag som alltid skrattar åt alla mamma-gäng på stan, hehe

2009-09-02 @ 21:39:50
URL: http://hymme.blogg.se/
Postat av: Heidi

Hei Ella og Josefine! Det var en kjempekoselig dag hos Karin i går;-) Her sitter Markus og jeg i pyjamas og ser på bildene du tok, alltid like kos å lese bloggen din! Veldig hyggelig å ha dere i barselgruppen Ella og Josefine!!! klemmer fra Markus og meg

2009-09-03 @ 08:08:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0