H Ä R L I G T !

Vilken härlig dag detta blev! Jag och Ella hade så himla kul på centret och hon sov en skön nap medans jag shoppade loss ( oops! ). Sen skrattade hon gott i vagnen och flörtade med varje människa hon såg. Åt mer mat än någonsin gjorde hon också och jag fick i mig en kycklingbaguette. Tekniska museét var stängt så killarna dejtade Stefan på Aker Brygge i det underbara vädret. En GLAD Elian kom hem. Tror han saknat sin Pappa som han är van att möta varje dag. E är bättre, JIPPIE! Vi var lite oroliga för influensan där en stund...!

 

Våra underbara i eftermiddagssolen idag. E skrev ett så fint mail åt mig idag om hur fina barn vi har. Sånt kan göra så mycket på en vanlig dag.


Kommentarer
Postat av: elin

Hej jag skulle gärna vilja se vad du shoppade idag...

2009-09-17 @ 20:18:07
Postat av: Jessica

va underbart att få sånna spontana grejer bara sådär, er familj verkar så härlig! Älskar att läsa din blogg! :0)

2009-09-17 @ 20:45:56
URL: http://jessicaasklof.blogg.se/
Postat av: camilla

åh kul!! skulle bli glad om du ville visa,kram

2009-09-17 @ 20:49:40
Postat av: Emmelie

Du gör mig så lycklig.

Jag älskar verkligen din blogg. Tack!

2009-09-17 @ 20:50:18
Postat av: Josefine

Imorgon ska jag fota och visa! Nu sitter jag med E i soffan och softar. KRAMISAR ni gör mig glad!

2009-09-17 @ 20:53:07
URL: http://www.prinsessansdagbok.com
Postat av: Tuss

Dina barn ÄR himla fina!

2009-09-17 @ 22:24:19
URL: http://tussberglof.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0