Godmorgon sista dagisfria veckan!

Idag skulle E vara på jobbet tidigt så hela familjen vaknade av hans klocka. Annars är Elians nya morgontid 6, då får han välling o sen ca 7 är han klarvaken o kastar sig naken i sängen o är helt CRAZY! Superglad. skrattar, pratar, kramas o pussas! Idag så tänkte jag på att om en vecka börjar vi så smått vara på dagis tillsammans sen kommer han förmodligen trivas som fisken i vattnet där.

image2508
Morgonbus i sängen! Mitt tips är att alltid klä på vid första blöjbytet. Då han var mindre kunde han mysa i pyjamas lite längre om morgonen men nu är det perfekt att han är lekklädd direkt. Här i ull från topp till nästan tå =) Han har massa ullkläder o de tvättas hela tiden, absolut det skönaste!




Kastar sig omkring då jag bäddar!


Busigast i stan?




Idag då tävlingen avslutas kl 15 så är vi på jobbet o fixar en del så jag kommer presentera de två vinnarna då vi kommer hem. Mitt mål denna vecka är faktiskt att komma i säng kl 22 så jag kommer vara pigg o glad till jobb / dagis. Iaf börja läsa då, det är ju så mysigt att läsa tills man är sååå trött att man släcker lampan o somnar direkt!

Ps. fler tävlingar kommer, redan på onsdag!

Nu är det strax frukostdags här, NJUT dagen!

Kommentarer
Postat av: satu

ha ha... han är ju bara för SKÖN liten kille.. hihi =)

så där vill jag också vakna. fast iof har jag världens solstrålen som baar ler och gosar härbrevid,fast honär så där busig på kvällarna när det ska sovas.

Ullkläder? Vad kommer dom ifrån för märke?

Jo frågade för ett tag sen om Elians barnlekdator-vad var det för märke på den?
Den såg intressant ut! Leker han med den?

2007-11-26 @ 08:17:21
URL: http://satuelisa.blogg.se
Postat av: josefine

ja han är CRAZY!! Jag svarade dig =) En VCR, han tycker den är kul men den är ju egentligen för lite äldre barn men han knappar o slår ihop den o busar med den =) Ha en UNDERBAR dag!
Nu grötas det här!
kram

2007-11-26 @ 08:23:39
URL: http://prinsessans.blogg.se
Postat av: emelieu

Godmorgon :)

2007-11-26 @ 09:05:27
URL: http://celebratelife.blogg.se
Postat av: Tessan

Vad jobbar du med?

2007-11-26 @ 09:58:20
Postat av: Sara

gud vad söt liten kille :) ett riktigt busfrö ;)

2007-11-26 @ 12:14:04
URL: http://fabulousprincess.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0