mysig fredag!

Nu kom vi innanfør dørren, ISkallt ute! Men skønt att gå. Vi har varit hemma hos Elsa & Emma o myst. Eller ja...Elian vaknade inne i en butik. Jag såg DEN ringen o var tvungen att prova, men då vaknade han alltfør tidigt o jag skyller hans busiga humør på det... Før han var alldeles vild o drog lilla Elsa i håret, førlåt! Jag tror han førsøkte gosa eller så ær han bara vild? Han var superhungrig då vi kom hem så han har fått før lite kæk idag också...man lær sig!

Vi promenerade tillsammans då vi gick hemåt så barnen fick sova. Emma ær en jættehærlig tjej o hon har fødelsedag imorgon, vi ønskar dig en UNDERBAR fødelsedag!

Nu ska jag laga fredagspizza hærhemma! MYS ikvæll o gløm inte att tævla!
image2474
MYCKET spænnande att titta på hemma hos Elsa...

image2475
Elsa o Emma!

image2476

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0