Bebis sprattlar och buffar på! Happy MAMA!

Igårkväll kände jag bebis massor därinne i magen, det är så häftigt! Jag låg i migrän, illamående och allmänt dålig form igår så jag stannade i sängen hela em(kväll. Supertråkigt men det behövdes. Något som verkligen piggade upp mig var ett paket ifrån posten som killarna hämtade. Paketet var ifrån Barnlycka och innehöll gravidkläder åt mig, bla byxorna jag har på mig idag. SUPERSKÖNA! Elian fick en fin mysjacka också, han får inviga den på dagis på måndag.


Handlat mat, ett nödvändigt ont ;)
Då får man glass efteråt!





Kommentarer
Postat av: Sara M

Men gud va mysigt att känna den lill* i magen!! Min dotter är 8 månader så jag har nästan glömt hur det kändes.. ;-) Men jag kan tänka mej att med nr 2 så känner man igen det DIREKT! Helt otroligt att det känns så tidigt egentligen..! Bebisen är ju så himla liten och inte alls färdig.

Ha en fortsatt skön lördag!



Kram kram

2008-08-09 @ 16:13:45
Postat av: Madelaine

Riktigt snygga mamma byxor!

2008-08-09 @ 16:15:56
URL: http://madelainef.blogg.se/
Postat av: Josefine

Tack snälla =) Ja det är fantastiskt och härligt att känna och ja man känner igen hur det kändes sist!

KRAM

2008-08-09 @ 16:52:51
URL: http://www.prinsessansdagbok.com
Postat av: Josefine

Tack snälla =) Ja det är fantastiskt och härligt att känna och ja man känner igen hur det kändes sist!

KRAM

2008-08-09 @ 16:52:56
URL: http://www.prinsessansdagbok.com
Postat av: Emma

Vilka söta byxor, ser supersköna ut!

2008-08-09 @ 18:19:51
URL: http://lyckasmycken.blogg.se/
Postat av: Anna

Har du läst Fyra Nyanser av Rosa som skrivs av en tjej som tog över efter Martina Haag på Mama, den är heeeeelt underbar och rolig. Riktigt skön humor och en del glamour då och då men mer av det andra. Perfekt för dig som snart har två barn själv! Ha en FAB-dag. Tack för din blogg! /anna

2008-08-09 @ 19:18:16
Postat av: Viktoria Lund

Åhh söta s fin du är. Nu börjar det verkligen synas att det ligger ett litet pyre i magen! Längtar så tills bröllopet...ring gärna i veckan när du får tid så att vi kan prata lite.Puss min älskling

2008-08-09 @ 19:41:02
Postat av: Erika W

Vilken söt liten mage du har Josefine =) Dina brallor ser otroligt sköna ut, vart har du köpt dem? =)



Ha en trevlig kväll.

Älskar din blogg! =)

2008-08-09 @ 22:11:12
URL: http://erikawee.blogg.se/
Postat av: Hanna

gud vad fina gravid byxor du har:)) skit snygga..

2008-08-10 @ 10:20:28
URL: http://hannis84.blogg.se/
Postat av: Hanna

Hej,

du verkar vara en toppenmamma och det ska bli hur trevligt som helst att följa din resa genom graviditeten.



Men jag funderade på, när jag läste att du är 24 år, hur det kändes när du fick reda på att du väntade Elian? Vad jag förstår var du i min ålder (21-22 år) då man är i full gång med studier, fest, arbete, resor och andra aktiviteter och du hade inte varit tillsammans med din (snart! oh så kul) man.

Hur lång tid tog det innan du bestämde dig för att behålla barnet? Hur gick diskussionerna mellan dig och din partner?



På vilka sätt har du ändrats som person och vilka förändringar medförde rollen som mamma som du fick rätt tidigt i livet?



Är jättenyfiken för jag visualiserar hur jag och min pojkvän skulle gjort om vi varit i din och din mans situation. I vårt samhälle känns ju inte alltid valet att vilja bli mamma tidigt i livet.



Hoppas frågorna inte känns för personliga, men det vore så intressant att få höra om hur dina tankegångar gick eftersom jag är i samma ålder du var då.



Många kramar och eloge till dig för hälrig blogg :)

2008-08-10 @ 20:14:43
Postat av: Josefine

TACK alla ni underbara!!!

Hanna: Hej!! Eftersom vi båda ville få barn så var vi bara glada över nyheten =) Jag sätter barn främst och har alltid känt att det är det som betyder mest för mig och då jag mötte E sa det PANG! Elian kom till oss och jag har aldrig varit mer tacksam. Det som förändras mest är ju att all fokus går ifrån en själv till ens barn och det är otroligt befriande. Att lägga all energi på någon annan som betyder mest i världen känns stort. Det är samtidigt viktigt att inte tappa bort sig själv på vägen. Stort lycka till!

Kram

2008-08-10 @ 21:17:14
URL: http://www.prinsessansdagbok.com
Postat av: angelica

världens sötaste mage :) Jag tror det är en tjej. För visst ska du ha en prins och en prinsessa? =) Om inte så är två prinsar inte helt fy skam ;) Hihi.

2008-08-11 @ 16:48:14
URL: http://wippzi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0