Fab Friday?

Just nu sitter jag i bilen på Shell och låter Elian sova. Han kom in till mig kl 4 och sen dess har han inte stängt sina två blå. Det var en tuff morgon för oss alla. Jag sa att somnar han inte i bilen får vi vara hemma idag. Men nu somnade han så jag låter honom sova en stund innan vi kör till dagis ( ligger alldeles här bredvid). Jag ska gå på jobbet men förmodligen går jag hem ganska snart, har spytt idag ( för trött).
Vissa fredagar är helt enkelt mer fantastiska än andra ;)

HAPPY FREDAG!

Ps. Lottar ut vinnaren runt lunch idag om allt går enligt planen.



Kommentarer
Postat av: Angel

busy day,ha en bra dag

2008-08-15 @ 08:03:29
URL: http://angelnr1.blogg.se/
Postat av: Becka

Era stackare!!

Men hoppas det vänder och att ni får en mysig dag trots den dåliga början.

Sköt om er!

Kram!

2008-08-15 @ 10:40:09
URL: http://beckasinnet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0