T Ä V L I N G S D A G S!

Vi ska snart gifta oss som många av er vet då jag ständigt skriver om det. Idag fick jag en postavi som visar att placeringskort, såpbubblor och annat ligger på posten och väntar, kuligt! Jag vill gärna att gästerna ska kunna skriva några rader på dagen D så vi har fått denna fina gästbok Guests&Friends ifrån ORDNING&REDA. Nu får ni chansen att tävla om en likadan!


Det är alltså boken GUEST&FRIENDS som ni tävlar om, inte BIRTHDAY!

Den kan användas på bröllop, dop, födelsedagsfest, i stugan eller hemma så att vänner som kommer på besök kan skriva i den. Jag kommer nu på i skrivande stund att jag vill ha en VIT härhemma som "vardagsgästbok"...!

Ni tävlar genom att skriva en kommentar i detta inlägget och er epostadress i samma inlägg. Jag lottar ut en vinnare på fredag så jag önskar er MASSA LYCKA TILL så länge.

KRAM

Kommentarer
Postat av: FR

2008-08-12 @ 18:56:39
Postat av: Annelie

Åh en sådan gästbok vore perfekt att ha till vår dotters kommande dop! Ska bli kul att få se bilder från bröllopet, är övertygad om att du kommer vara en strålande vacker brud! Kram

2008-08-12 @ 18:57:31
Postat av: Zophie

Vsd fina ! Jag som inte är sån blev plötsligt sugen på att ha en hemma:D



Zophie[email protected]

2008-08-12 @ 18:58:11
Postat av: Maria

Hej!

Självklart vill jag vara med och tävla om detta fina pris! Tack för en jätte trevlig blogg,lycka till med allt:)KRAM Maria



[email protected]

2008-08-12 @ 18:58:28
Postat av: Frida

Åh, boken ser fab ut, den skulle passa perfekt i vår nyrenoverade lägenhet;) alltid lika roligt när du kör tävlingar!

kram

[email protected]

2008-08-12 @ 18:58:49
Postat av: Linda

Har haft något liknande hemma förut men den är fylld till varenda rad. Vore kul med en ny o snygg : )

2008-08-12 @ 19:00:34
Postat av: Sophia

Jag vill gärna vara med o tävla eftersom gästbok, perfekt att ha för roliga tillfällen med fester o liknande! Tusen tack för en bra blogg också. är inne nästan varje dag!



sophia[email protected]

2008-08-12 @ 19:02:39
URL: http://sophiajanson.blogg.se/
Postat av: Sandra

Åh! Vi gifter oss i november, jag och min älskade, så en sådan skulle vara perfekt till vårt höstbröllop! Kram

2008-08-12 @ 19:02:43
Postat av: Emeliie

Åh! En mycket söt tävling till en otroligt söt blogg! Jag skulle SÅ GÄRNA vilja vinna denna bok. Skulle passa perfekt i vår sommarstuga när vi har gäster :)



Massa kramar Emeliie

2008-08-12 @ 19:07:48
URL: http://emeliiepettersson.blogg.se/
Postat av: Lina S

Hej hej!

Min älskade Fredrik friade till mig 080808.

Jag visste ingeting, han hade planerat allt själv. Köpt fantastiska ringar och ordnat förlovningsmiddag för hela släkten på min favorit resturang. När han ställde sig på knä och förklarade att tre 8=Limens tecknet betyder evighet och det var et han vill leva med mig, och undrade om jag ville gifta mig med honom, grät jag av ren lycka. Jag har nog aldrig kännt mig så fulländad som då. Jag vet att jag ska leva med honom alltid.

Vi är båda traditionella och ska gifta oss innom 1-1.5 år. En rosa gästbok till bröllopet kan nog vara pricken över i:et i min prinsess värld som jag just nu lever i.



KRAM Lina

2008-08-12 @ 19:11:40
Postat av: Linda

En sån skulle passa i mitt annars så välordnade liv som är lite struligt just nu :-( Jag HOPPAS på ett bröllop och dop nästa sommar så den skulle passa utmärkt som en påminnelse till min sambo som inte har friat ÄN..ser han den så kanske han kan få ur sig den där frågan nångång..

2008-08-12 @ 19:11:57
URL: http://alsklingenmin.blogg.se/
Postat av: sus

Ååh superfina! Skulle vara jättekul att ha nu när man börjar flytta ifrån alla sina vänner och bekanta, och alla flyttar ifrån mig. Fint att få hälsningar i att läsa och minnas sen när man inte bor i samma stad längre!



susannekarlsson@hotmail.com

2008-08-12 @ 19:23:49
URL: http://edwardd.blogg.se/
Postat av: Sjuksköterskestudenten

Hej Josefine!



Som sjuksköterskestudent, småbarnsmamma till två små pojkar och sambo... är dessa precis vad jag skulle behöva för att få ordning... inte glömma bort födelsedagar... och kunna gå tillbaka till en vacker gästbok och läsa om underbara stunder vi har har haft med vänner och bekanta.



LOVELY! ♥



2008-08-12 @ 19:24:53
URL: http://starmamas.blogg.se/
Postat av: Anna

Jag måste börja med att säga att jag älskar din blogg! Varje dag jag kikar in här blir jag på lite bättre humör och får den där lilla påminnelsen om vad som är viktigt här i livet. Jag ser hur lycklig du är och kan endast känna att jag känner precis likadant. Har nyligen flyttat ihop med min stora kärlek och i december fyller mitt hjärta 25 år. Då planeras ett stort kalas och vad vore bättre än denna bok placerad där tillsammans med alla våra familjer och vänner. Ta hand om dig!

2008-08-12 @ 19:26:49
URL: http://dont.blogg.se/
Postat av: Madelaine

Vacker bok! Skulle platsa perfekt på vårt dop på pyret som just nu växer i min mage! Nu håller jag tummarna! Brukar aldrig ha tur i spel och tävlingar men jag har ju tur i kärlek iaf!

2008-08-12 @ 19:28:28
URL: http://madelainef.blogg.se/
Postat av: Evelina

Jag ska flytta till Göteborg för att plugga och kommer för första gången på flera år bo själv! Mina nära och kära kommer behöva resa många mil för att hälsa på och då kan en gästbok vara bra :-) Under regniga, ruskiga dagar kan jag ta fram den och se tillbaka på fina besök och minnen!

2008-08-12 @ 19:30:24
URL: http://peaceofcakeblogg.blogspot.com
Postat av: Anna

Åh en sådan vill jag vinna! Jag och min sambo ska gifta oss om två veckor (23/8) så det vore perfekt. Kul att läsa om din bröllopsplanering då vi håller på med exakt samma saker just nu! Lycka till med bröllop och bebis!

Kram ANNA

2008-08-12 @ 19:31:52
Postat av: Josefine,Blekinge

Så klart att jag vill vinna en sådan fin gästbok! Vore kul att låta gäster skriva några rader till/om vår goa son som nu är 3 månader. Dels roligt för oss som föräldrar att läsa och så småningom även för honom. Jag tror att många (inklusive mig själv!) har lättare att uttrycka mig i skrift. Man kanske inte alltid säger det man tänker, men i denna boken kunde vänner och familj skriva lite om hur de uppfattar vår prins och vad han betyder för dem.



Hoppas på tur!



[email protected]

2008-08-12 @ 19:32:39
Postat av: V

Nästa sommar har jag fått den stora äran att vara brudtärna på min bästa väns bröllop. Att ge henne och hennes blivande den här fina boken vore det ultimata.



[email protected]

2008-08-12 @ 19:34:41
URL: http://vickansfanclub.blogg.se/
Postat av: Hanna

Hej! Jag och min sambo har precis köpt hus. Vi flyttar in nu på måndag :) Vad skulle inte passa bättre i det nya huset!?

2008-08-12 @ 19:35:08
Postat av: Sara

Jag är med i tävlingen såklart! Riktigt roligt med en "G U E S T B O O K". Jag skulle välja att ha min hemma som en vardagsgästbok.



[email protected]

2008-08-12 @ 19:36:13
URL: http://sarasdagbok.blogspot.com
Postat av: Josefin

Jag tänkte komma med ett tips. Vi hade en precis likadan gästbok på vårt bröllop i maj, visst är den snygg! Vi var lite oroliga för att våra gäster inte skulle komma på vad de skulle skriva mer än "lycka till" så vi gav dem lite tips på vägen genom att köra "mina vänner-boks"-temat och klistrade in vita papper med frågor som "så här känner jag brudparet", "roligaste händelsen under dagen", "det här tror jag brudparet kommer att göra om fem år", "de här orden vill jag skicka med brudparet". Våra gäster tyckte att det var roligt och vi fick superfina ord skrivna från dem. Detta fyllde inte hela boken och vi tänker använda den vid senare tillfällen också. Lycka till på er stora dag!

2008-08-12 @ 19:38:01
URL: http://josefinsliv.blogg.se/
Postat av: Marie

Jag vill gärna vara med och tävla eftersom jag alltid önskat mig en gästbok. En gästbok vore underbart kul att ha-särskilt en rosa och med tre söner i huset :-)

Lycka till med bebis, bröllop och fortsatt blogga. Jag läser din blogg varje dag!

Kram /Marie, Eksjö

2008-08-12 @ 19:38:05
Postat av: Anna

Jag är helt fast i din blogg! Följer den ständigt =) Idag läste jag den en snabbis på jobbet vilket kändes väldigt busigt då vi inte får göra sånt. Men hade missat att läsa igår-kväll så jag var ju bara tvungen ;) hihi. En gästbok vore jätte kul att ha! KRAM

2008-08-12 @ 19:38:52
Postat av: MARIE

Jag vill väldigt gärna vinna en gästbok. Skulle jag vinna skulle den ligga på byrån i hallen och alla gäster som kommer och går skulle få skriva några rader. Vad härligt det skulle vara.



Kram!

2008-08-12 @ 19:39:55
Postat av: Emma

Hello! är alltid lika roligt att kika in hos er =) lycka till med bröllop och graviditetn!kramar emma

2008-08-12 @ 19:41:24
Postat av: En Mölnbobos Liv

Vilken underbar gästbok. Önskar att jag också hade ett bröllop att planera och massa gäster som kunde skriva i gästboken. Dessvärre vill nog inte min sambo gifta sig (fast övertalning pågår). Vore jättekul att vinna gästboken och hoppas på att den skall användas vid bröllop.

2008-08-12 @ 19:43:54
URL: http://www.annakarlsson.se/blogg/
Postat av: Hanna

Hej hej! Jag ska snrta också gifta mig (samma dag faktiskt) och det vore inte fel med en fin bok som gästerna kan skriva i =) kram

2008-08-12 @ 19:44:21
Postat av: mini

jag är inte i närheten av att ha bröllop eller dop och ingen stuga har jag heller... men däremot har jag det allra bästa, en liten prins som varje år får ett fint kalas på sin födelsedag och då vore en sån fin gätbok så himla kul att ha framme, både för alla föräldrar och barn! mini

2008-08-12 @ 19:49:44
URL: http://mamamini.blogg.se/
Postat av: Fru Karlsson



Hej sötaste Josefine!



Jag ska gifta mig med min älskade fästman den 13 September (efter 8 års brevväxlande & telefonpratande!) så detta vore en underbar present!



Kram ♥

2008-08-12 @ 19:50:23
Postat av: Sandy

Rolig tävling!! Vi var på bröllop för 3 veckor sedan och då fotade brudens pappa alla gäster i par medans brudparet fotograferade sig på annan plats, sedan skrev man i ett varsitt uppslag i en gästbok och sedan skulle de sätta in bilden på samma uppslag, ett tips! Roligt att ha kvar bilder på de som skrivit. Hoppas eran dag blir fantastisk!! Kram!

2008-08-12 @ 19:50:44
URL: http://mittegetliv.blogg.se/
Postat av: Julia

En sån mysig bok skulle passa perfekt i vårt nyköpta hus som vi får flytta till i september.

En dröm som blir sann!



[email protected]

2008-08-12 @ 19:50:57
Postat av: dodo

oh vilken kul tävling!! :)

2008-08-12 @ 19:53:48
Postat av: Sanna

Åh, en sån nar jag kikat på flertalet gånger men aldrig köpt av någon anledning..? Superfin!

Hoppas ni har en härlig tisdag.

Kraam

2008-08-12 @ 19:58:10
URL: http://jagodu.blogg.se/
Postat av: Sofia

Gifter mig den 20:e september. Gästboken skulle passa perfekt! Håller mina tummar o tår nu...

2008-08-12 @ 19:59:31
Postat av: Emilie

Hej Josefine!

Jag vill gärna vara med och tävla om den fina boken. Jag läser här i din blogg flera gånger om dagen och glädjs så åt din växande mage och självklart Elian och din E också.

Ha de fint! Kram

2008-08-12 @ 19:59:32
URL: http://emiliej86.blog.se
Postat av: Louise

Åh, en sådan skulle det vara kul att ha hemma! :)

Jag vill jättegärna vara med och tävla om en sån.

Tack för en härlig, uppmuntrande och inspirerande blogg! Kramar Louise

2008-08-12 @ 20:02:10
Postat av: Caroline

Jag är gärna med och tävlar... Kram

2008-08-12 @ 20:04:13
URL: http://princesses.blogg.se/
Postat av: Sofie

lycka till med bröllopet! följer bloggen varje dag, men kommenterar inte så mycket. jag funderar på att köpa dessa böcker, men när man kan täbla om dem så är ju det kul :)

2008-08-12 @ 20:05:47
Postat av: Josefin

glömde skriva min epostadress:

[email protected]



2008-08-12 @ 20:05:48
URL: http://josefinsliv.blogg.se/
Postat av: Jenniepennie

Visst skulle jag vilja vinna den fina boken!

Gifte mig 071212 hemma i vårat nybyggda hus med bara våra mammor som vittnen. Det var verkligen mysigt och kändes då som det rätta. Men såhär i efterhand har jag känt mig snuvad på allt fantastiskt som en bröllopsdag ska innebära, hade ju så gärna gått altargången fram i en fin vit klänning med alla nära och kära runt omkring mig. Och då jag tog upp detta med min man, så sa han att han förstått detta och därför planerat en bröllopsfest på vår ettårsdag! Så då skulle boken komma väl till pass, eftersom jag har så stora förväntningar på den dagen. Jennie[email protected]

2008-08-12 @ 20:13:36
Postat av: Jenniepennie

Jennie[email protected] ska det ju vara!

2008-08-12 @ 20:15:33
Postat av: Malin

Men åh så söt gästbok! Den skulle vara perfekt att ha i huset vi snart ska köpa! :)



Mail: [email protected]



KRAM

2008-08-12 @ 20:20:21
URL: http://maliinens.blogg.se/
Postat av: Johanna och Stina

Ååå satt idag å funderade på vart man kunde köpa en fin gästbok, till Stinas dop som är om en månad. Denna vore perfekt då den matchar den lilla bok jag påbörjat om hennes liv, så självklart vill jag vinna! Önskar nästan att dom sände ert bröllop live =) Tror det kommer att bli såå fint, hopppas dessutom att vi bloggare får tillgång till din bröllopsblogg efteråt =)



Ta hand om dej o din lilla familj, du är min förebild!

Kramar Johanna och lilla Stina



johanna[email protected]

2008-08-12 @ 20:24:48
URL: http://vovvenviggo.blogg.se/
Postat av: Anonym

Har faktiskt också funderat på en gästbok att ha hemma och folk som kommer får skriva i. Så kul att kolla tillbaks sen på :) Så det vore kul om man vann :) Kram!

2008-08-12 @ 20:28:10
Postat av: anna

o det där var jag då som skrev ovan :) glömde fylla i namn..

2008-08-12 @ 20:29:17
URL: http://annaviktoriapersson.blogg.se/
Postat av: JonnaT

Vilken bra Idé, den vill jag absolut vara med och tävla om :) kram!

2008-08-12 @ 20:34:18
URL: http://jonnatomountain.blogg.se/
Postat av: Sofia S

Åh vilken fin! En sådan skulle vara väldigt kul att ha!

Jag är med! :-)

[email protected]

2008-08-12 @ 20:39:51
Postat av: Caroline

Åhh den vill jag vinna och ha med på kommande barndop, va kul för bebis att läsa sen i vuxen ålder.



Caroline

2008-08-12 @ 20:40:35
Postat av: Therese

ååhhh jag som precis bestämt att köpa en, kanske man vinner en istället! Hoppas kan man alltid.. hiihi



therese[email protected]

2008-08-12 @ 20:40:58
URL: http://beejbi.blogg.se/
Postat av: Ebba's mamma (Angelica)

Så fina, alltid kul att läsa och reflektera över sånt som hänt.

Kram,,

2008-08-12 @ 20:41:56
URL: http://mideco.blogg.se/
Postat av: Johanna

Åh vilken fin! Som den äkta västkust tjej jag är har vi ständigt besök på vår sommar:) Skulle vara mysigt att i den här boken kunna läsa vad våra gäster skrivit en sommardag då snön ligger vit utanför fönstren.

2008-08-12 @ 20:43:11
URL: http://framtidstankar.blogg.se/
Postat av: karin

hej där,för 5 år sedan gifte jag mig den31 augusti,en helt galet underbar dag,en gästbok gick runt under kvällen o natten,men till min stora fasa var den borta morgonen därpå,jag var så ledsen över detta,den var spårlöst borta,skullle därför vilja vinna en ny som man kan ha på kalas bla,kramisar

2008-08-12 @ 20:43:51
Postat av: Johanna

Åh vilken fin! Som den äkta västkust tjej jag är har vi ständigt besök på vår sommar:) Skulle vara mysigt att i den här boken kunna läsa vad våra gäster skrivit en sommardag då snön ligger vit utanför fönstren.



johanna[email protected]

2008-08-12 @ 20:43:59
URL: http://framtidstankar.blogg.se/
Postat av: Lena

Kul med tävling!!!



Jag vill också vara med! ;)



kram!

2008-08-12 @ 20:44:12
URL: http://lena82.blogg.se/
Postat av: Ulrica

Okej, jag gifte mig för elva år sedan (när jag var 23 år) så till något bröllop behöver jag ingen gästbok... Men en fin här hemma när vi får gäster vore jättekul!

Kram

2008-08-12 @ 20:48:49
Postat av: Tina

Skoj med tävling!!!

Perfekt att en sådan bok på erat bröllop!! Och även att hemma såklart, så därför tävlar jag med om en sådan!! :-)

2008-08-12 @ 20:54:43
URL: http://tiniwinisen.blogg.se/
Postat av: Martina

Nu är det snart ett helt år sen jag och min man gifte oss. Men känns ändå som om man nyss träffades. Vi hade ett hemligt bröllop som bara vittnena visste om. Spännande!



Nu till årsdagen hade vi tänkt ha en större fest för släkt och vänner, och vad skulle inte passa in om en sådan fin bok som alla gäster kan skriva små roliga hälsningar i!



Lycka till med ditt eget bröllop och hoppas alla din dagar i fortsättningen blir lika rosenrosa!



Kram Martina



martina[email protected]

2008-08-12 @ 20:56:47
Postat av: Linda

Vilken fin att ha till gäster eller en större tillställning, vill absolut vara med och tävla!!

KRAM

[email protected]

2008-08-12 @ 20:58:03
Postat av: Linda

Åh, en sån vill jag ha hem till mig :)

2008-08-12 @ 21:00:22
Postat av: Ahnna

Åh jag behöver en ny gästbok!! Det är så vi bygger NYTT badrum och det är just i badrummet jag har gästboken. Det är väldigt uppskattat och jag känner ju att jag måste ha en ny gästbok, nu när man har ett nytt badrum. /ahnna

2008-08-12 @ 21:01:15
Postat av: Marika

Perfekt present till min syster som gifter sig den 30aug. Jag är tärna och de ska bli sååå kul!!

2008-08-12 @ 21:03:03
URL: http://blivandefruandersson.blogg.se/
Postat av: Katarina

Men en sån vore ju toppen i våran stuga. Får alltid en massa mysigt besök där.



[email protected]



/Katarina

2008-08-12 @ 21:03:58
Postat av: Jessica

Jag vill tävla! :-)

Rosa är favvo-färgen och såna här fina böcker är alltid roliga att ha framme!

Kram!

2008-08-12 @ 21:04:17
URL: http://jessiekay78.blogg.se/
Postat av: Victoria

Den här utlottningen vill absolut inte jag gå miste om - jag är med!



Trevlig kväll!

2008-08-12 @ 21:08:06
URL: http://dumle.blogg.se/
Postat av: Renée

Väldigt stilren och fin! Passar perfekt i Lund ;)



[email protected]

2008-08-12 @ 21:08:10
URL: http://pluggis.blogg.se/
Postat av: Anna-Lena

Underbar gästbok! Vill ha! ;D Jättemysigt till kalas, Sverige-besöken osv... :) Ha en supermysig pysselkväll! GLäder mig till möhippe-inlägg ;) Kram

2008-08-12 @ 21:08:44
URL: http://annalenastroberg.blogspot.com
Postat av: Anna-Lena

Så tar vi det en gång till! Ska det vara så svårt att komma ihåg email-adressen I kommentaren! ;) Ha ha... SUperfin gästbok som jag har lust på! Perfekt till kalas och långtväga gäster! :D Kram



[email protected]

2008-08-12 @ 21:10:47
URL: http://annalenastroberg.blogspot.com
Postat av: Souvisa fr. Göteborg

vill oxå vara med....hoppas hoppas på den...



Kram massor

2008-08-12 @ 21:12:57
Postat av: Hanne

Den var superfin, jeg er med:)

2008-08-12 @ 21:16:44
URL: http://hannemylife.blogspot.com
Postat av: Carro

Hej! självklart vill man vara med och tävla :)

ha en trevlig kväll!!!

2008-08-12 @ 21:16:47
Postat av: Cecilia

ÅH vilka fina! Det vore riktigt roligt att vinna:) [email protected]

2008-08-12 @ 21:19:23
URL: http://ceciliasdrommar.blogg.se/
Postat av: Elinor

Födelsedagsboken skulle passa mig perfekt då jag är en virrpanna när det gäller att komma ihåg födelsedagar.

2008-08-12 @ 21:25:20
Postat av: Viktoria

Hej! Självklart jag vill vara med och tävla om ett sådant fint pris, perfekt att ha hemma när man får gäster! Ha en underbar kväll, kram!

2008-08-12 @ 21:27:58
Postat av: Viktoria

Hej! Självklart jag vill vara med och tävla om ett sådant fint pris, perfekt att ha hemma när man får gäster! Ha en underbar kväll, kram!



viktoria[email protected]

2008-08-12 @ 21:29:04
Postat av: Johannah

Hej.

Är gärna med o tävlar. Börjar andra året på Universitetet nästa vecka...lite uppmuntran och motiveringspepp skulle inte skada! Ha det så bra! /Johannah

2008-08-12 @ 21:30:11
Postat av: anna

Hej prinsessan.

MIn älskling har friat efter snart 8 år tillsammans och 2 prinsar på 3 och 4 år. Pricket över iét blir nu vårt bröllop nästa sommar. Följer din blogg varje dag och är extra intresserad av ditt kommande bröllop. Du är fabulous.

Galen i rosa som jag är så skulle jag bli överlycklig över dessa fina böcker.

Stor kram från Anna i Lkesand.

2008-08-12 @ 21:30:17
Postat av: Karin

En sån vill jag gärna ha i min nya lägenhet!

anderson[email protected]

2008-08-12 @ 21:32:08
Postat av: erika

jag är med. har länkat

tipsa mej gärna om adra bar tävlilngar oxå.

2008-08-12 @ 21:32:26
URL: http://www.metrobloggen.se/bravinster
Postat av: Nettan

Åå, skulle passa perfekt med en sån bok eftersom snart ska vi ha dop får hålla tummarna att jag blir den lycklige vinnaren o så älskar jag ju rosa :o)

2008-08-12 @ 21:33:07
URL: http://busbrud.blogg.se/
Postat av: Anna-Lena

Skulle gärna haft en sådan gästbok! Underbar! Kul att ha vidkalas, bjudningar eller Sverige-besök! :D Ha en skön pysselkväll! Kram



[email protected]

2008-08-12 @ 21:37:52
URL: http://annalenastroberg.blogspot.com
Postat av: Maya

VÄLDANS FIN! (:

2008-08-12 @ 21:42:52
URL: http://heltlovely.blogg.se/
Postat av: Sara

Å en sån fin! Skulle passa perfekt nu här hemma när vi ska få en bebis och jag misstänker att många kommer och hälsar på =)

2008-08-12 @ 21:52:52
URL: http://blogg.aftonbladet.se/10610/
Postat av: Jenna

Superfin! :-)

2008-08-12 @ 21:55:56
URL: http://jennaj.blogg.se/
Postat av: louise p

Vilken kul idé till brölloppet! Men en här hemma hade inte setat fel heller ;)

Kram Louise

2008-08-12 @ 21:57:21
Postat av: Chris

Åh en sådan rosa bok skulle bara underbar på mitt bröllopp. Du & Jag är så lika och jag skulle verkligen älska att läsa om all kärlek och alla fina ord som våra gäster skulle skriva i denna bok.

Det skulle vara lyckönskningar till till oss och till vår bebis som kommer precis som din nr 2, att vara med i magen på brölloppey :)



kram/C



andersson[email protected]

2008-08-12 @ 22:01:31
Postat av: Frida

Jag har just kommit hem efter en semester tur, där familjen vi bodde hos hade en gästbok. Tänkte då att en sån bok borde man ha, rolig läsning i framtiden. När jag såg att du lottar ut en rosa söt liten gästbok så håller jag tummarna=)/Frida

2008-08-12 @ 22:05:01
URL: http://fridaberggren.bloggagratis.se
Postat av: Marielle

Vilken fin bok! Den kommer passa perfekt på ert bröllop. Vill gärna ha en hemma hos mig.

lillmy[email protected]

2008-08-12 @ 22:05:52
Postat av: Madeleine

Alltid roligt med dessa skrivböcker och få pränt på alla minnen och tankar=)

2008-08-12 @ 22:08:46
Postat av: Stina

Hoppas på att få gifta mig med min älskade inom en inte alltför avlägsen framtid, så en sådan fin bok skulle jag absolut vilja ha!



Tack för en jättehärlig blogg!



Kram

2008-08-12 @ 22:15:44
URL: http://sandbergskans.blogg.se/
Postat av: Stina

Åhh. en sån där fin gästbok skulle jag vilja ha. Ska snart till flytta till egen lägenhet och det skulle vara jättekul att ha när vänner och släkt kommer på besök. Minnen för livet !

2008-08-12 @ 22:18:16
Postat av: Emma

Hej Josefine,

Följer din blogg så ofta jag kan. Tack för underbart underhållande läsning. Vill självklart även jag vara med och tävla. Den skulle passa perfekt till vår inflyttningsfest.



Stort lycka till inför bröllopet.

Kram

2008-08-12 @ 22:19:09
Postat av: Fia

Hej! Din blogg är så söt och jag älskar att läsa den, hoppas varje dag att du har uppdaterat den. Nu till gästboken, japp om det går vägen så blir det bröllop för oss nästa år ;o) Så vad vore perfekt om inte den?

2008-08-12 @ 22:24:47
URL: http://www.metrobloggen.se/ihuvudetpafia
Postat av: Annelie

Åh den skulle vara perfekt till vårt bröllop den 4 oktober! Nu håller vi tummarna och hoppas den blir vår!

2008-08-12 @ 22:24:59
URL: http://minlillamy.blogspot.com
Postat av: Jenny

Jag vill va med och tävla :-)

2008-08-12 @ 22:37:15
Postat av: c

den var fin :)



carolineg[email protected]

2008-08-12 @ 22:37:21
Postat av: Anonitota

Åh, jag vill så klart också vara med! Tack för en läsvärd blogg, och hoppas att ni får en fin bröllopsdag!

2008-08-12 @ 22:45:27
URL: http://anonitota.wordpress.com/
Postat av: Anna-Lena

åååh... nu när jag kommit till en ny stan och ständigt träffar nya vänner som jag vet att jag komer lämna om något åt då jag drar från Oslo. Perfekt att ha som gästbok i sitt hem där man kan minnas kärleken till oslo, vännerna och va vi har gjort.



annis[email protected]

2008-08-12 @ 22:48:55
URL: http://annnalenna.blogg.se/
Postat av: Valerie

hej



när jag var singel och bodde själv hade jag en gästbok på toaletten ;-) Det är hur kul som helst att gå tillbaka att läsa om fester och gäster man hade då.

Nu lämpar sig det inte så bra att plocka fram den då jag har sambo och barn, (av olika själ ;-) ) så jag skulle gärna vilja vinna gästboken och kunna fylla på med dotterns kalasgäster, våra middagsgäster mm. Det är ett otroligt roligt sätt att minnas när man läser gästboken sedan.

KRAM

[email protected]

2008-08-12 @ 23:24:02
Postat av: Martina

Ordning&Reda, underbar butik!

2008-08-12 @ 23:29:59
Postat av: Isabelle

Kikade på en likadan idag faktiskt. Riktigt söta, och roligt att ha kvar när den är fylld av kommentarer! Ha en trevlig kväll.

2008-08-12 @ 23:33:31
URL: http://isabellen.webblogg.se/
Postat av: Bonnie

oj va spännande!



Vill vara med!



[email protected]





kram Bonnie

2008-08-13 @ 00:08:41
URL: http://www.bonniesvitarum.blogspot.com/
Postat av: AnnaMalin

En sådan skulle passa fint hemma hos mig och min sambo :) Den skulle givetvis få ligga framme, då den matchar fint med resten av inredningen där rosa dyker upp här och där :P Jag är med och tävlar ;)



[email protected]



Kram

2008-08-13 @ 00:14:37
URL: http://annamalin.blogspot.com
Postat av: elle

Åh den vore ju super att ha nu när lill tjejen fyller 2 år snart! Vore skoj att kunna läsa om ett par år vilka som var på kalaset. :-)



Ha det bra



[email protected]

2008-08-13 @ 00:15:33
URL: http://ellebloggar.blogg.se/
Postat av: nathalie

Åh vad roligt !!:)



[email protected]

naatta.blogg.se

2008-08-13 @ 00:40:26
URL: http://naatta.blogg.se/
Postat av: Anette

Älskar O & R produkter och är så glad att jag vann laptopfodralet i din tävling i vintras :)



Så fin rosa färg det var på boken, har inte sett den nyansen förut...

2008-08-13 @ 00:44:02
URL: http://nettansliv.blogg.se/
Postat av: Emelie

Åh en student skulle behöva en sådan så att alla gäster på festerna skulle kunna skriva en rad, det skulle vara ett roligt minne att ha med sig, sin studenttid :)



[email protected]

2008-08-13 @ 01:17:28
URL: http://emeliiz.blogg.se/
Postat av: Ann-Louise

Jag älskar Ordning & Redas produkter! Sådana fina priser du har jämt i dina tävlingar :) Kul att det kom en tävling för oss som ännu inte har barn också! Ha en fin dag!

2008-08-13 @ 06:06:23
URL: http://livetarharligt.blogg.se/
Postat av: Ann-Louise

Jag älskar Ordning & Redas produkter! Sådana fina priser du har jämt i dina tävlingar :) Kul att det kom en tävling för oss som ännu inte har barn också! Ha en fin dag!



[email protected]

2008-08-13 @ 06:06:57
URL: http://livetarharligt.blogg.se/
Postat av: Suzanne

Godmorgon!



Fullkomligt älskar både Gästböcker samt Ordning o Reda fina kollektioner. Hade en fin röd gästbok som jag av min mamma fick när vi flyttade in i huset. Den lilla röda boken hamnade av misstag alldeles för nära ett av alla ljus som vi ofta har tända osså blev den förstörd. Ledsen har jag varit för många fina personer hade skrivit i den.



Vore perfekt att vinna en ny!!



Kram från Suzanne



[email protected]

2008-08-13 @ 07:06:35
URL: http://snuzen.blogg.se/
Postat av: Sara Svensson

Hej! Jag vill gärna vara med och tävla!



sara[email protected]

2008-08-13 @ 07:21:18
URL: http://saraslivochtankar.blogspot.com
Postat av: Sophia

Jag skulle vilja sätta lite guldkant på tillvaron, så jag håller tummarna ;)



[email protected]

2008-08-13 @ 08:02:05
Postat av: Klara

Hej! den där vore inte fel att ha i vår sommarstuga, då mycket folk kommer på besök under sommaren. Vore mysigt att kunna se tillbaka på.

Kram

klara[email protected]

2008-08-13 @ 08:15:07
Postat av: jenny

Skulle vara en jätte rolig att vinna detta, sätter lite lyx på tillvaron..Jag älskar rosa så detta gulliga kit vore perfekt & ha för att bla hålla koll på mina nära & käras födelsedagar bla..!!!

jenny[email protected]

2008-08-13 @ 08:35:17
Postat av: Frida

Idag är vi 2 som bor i våran lya.

Men snart kommer "den nya"

Då blir det 2 pojkar också jag.

färgerna som syns blir då blå var dag.

En rosa bok att skriva egna tankar i...

Vore inte alls usch och tvi..



//Frida [email protected]

2008-08-13 @ 08:42:51
URL: http://phridan.blogg.se/
Postat av: Mi

Åh den vill man såklart vara med och tävla om!! :)



[email protected]



Ha en underbar dag! :)

2008-08-13 @ 08:46:56
URL: http://misblogg.blogg.se/
Postat av: Annelie

Åh den skulle vara perfekt till vårt bröllop den 4 oktober! Nu håller vi tummarna här hemma och hoppas den blir vår!



julea[email protected]

2008-08-13 @ 08:53:59
URL: http://minlillamy.blogspot.com
Postat av: Johanna

Jag vill vara med och tävla alltid kul att minnas alla fina vänner som varit på besök!// Johanna

[email protected]

2008-08-13 @ 08:55:18
Postat av: S

En sån vill jag vinna!



svartvit@hotmail.com

2008-08-13 @ 08:56:14
URL: http://ordinaryme.blogg.se/
Postat av: S

Det blev fel mail. Det ska vara:



svartvit@hotmail.com

2008-08-13 @ 08:57:16
URL: http://ordinaryme.blogg.se/
Postat av: Linnea

Vilken underbar gästbok, vad mysigt att ha en vardagsgästbok, den skulle passa perfekt i våra nya lägenhet som vi flyttar in i på fredag!



Jag är jättegärna med och tävlar!

Kram till dig och din familj



Linnea[email protected]

2008-08-13 @ 09:00:56
URL: http://linwe.blogg.se/
Postat av: Caroline

Åhh den vill jag vinna och ha med på kommande barndop, va kul för bebis att läsa sen i vuxen ålder.



[email protected]



(skickade då min mail ej var med)

2008-08-13 @ 09:03:55
Postat av: Johanna

Jättefina! Har tänkt i många år att skaffa oss en men aldrig kommiy yill skott så nu......kanske.....



Ha det gott!

MVH//Johanna

[email protected]

2008-08-13 @ 09:14:44
Postat av: Madelaine

Vacker och fin bok! Perfekt till ett stundande dop. Pyret växer i magen så det knakar! Brukar aldrig vinna en tävling men har ju tur i kärlek! Nu håller jag tummarna! Made[email protected] / Mad

2008-08-13 @ 09:15:33
URL: http://madelainef.blogg.se/
Postat av: Malin Heldeby

Hej hej!

Jag är mer än gärna med och tävlar om denna fina bok!

Min mejl:

malin[email protected]



ha en underbar dag!!

2008-08-13 @ 09:15:42
URL: http://malinheldeby.blogg.se/
Postat av: victoria

hej

jag är gärna med och tävlar om den fina boken!

MVH Victoria

[email protected]

2008-08-13 @ 09:20:43
Postat av: Johanna

Vilken fin bok, den skulle vara underbar att ha som gästbok på min lilla prinsessas dop i höst.

j[email protected]

2008-08-13 @ 09:21:08
Postat av: Josefin

Precis vad jag har letat efter. Med bulle i ugnen (11+3)så kommer jag ha stor glädje av en sån här bok. Tillökning i familjen har jag hört är lika med tillökning på gäster (första barnet) och det vore ju fantastiskt kul att ha något att titta tillbaka i och minnas.

Tack för en härlig och glädjande blogg.

2008-08-13 @ 09:27:22
Postat av: Josefin

Precis vad jag har letat efter. Med bulle i ugnen (11+3)så kommer jag ha stor glädje av en sån här bok. Tillökning i familjen har jag hört är lika med tillökning på gäster (första barnet) och det vore ju fantastiskt kul att ha något att titta tillbaka i och minnas.

Tack för en härlig och glädjande blogg.

[email protected]

2008-08-13 @ 09:28:22
Postat av: sandra

en sådan skulle jag vilja ha i hemmet för att mina underbara vänner ska få möjlighet att skriva något!!! Ett bra sätt att förmedla känslor och en "minnesbok".

[email protected]

2008-08-13 @ 09:39:57
Postat av: Stina

Åhh. en sån där fin gästbok skulle jag vilja ha. Ska snart till flytta till egen lägenhet och det skulle vara jättekul att ha när vänner och släkt kommer på besök. Minnen för livet !

[email protected]

2008-08-13 @ 09:53:25
Postat av: Carolina

Vad glad jag blev idag när jag kikade in på din blogg och såg att det fanns massor av nya inlägg att läsa. Är nämligen lite osäker på mig själv just nu, men genom att läsa din blogg emellanåt peppas jag till att vilja fortsätta.



Tack Josefine för en mysig/gullig/rolig/inspirerande -blogg:)

[email protected]

2008-08-13 @ 09:56:29
URL: http://langta.blogg.se/
Postat av: Jojo

Vilken underbar!

Jag skulle verkligen behöva en gästbok till min lilla studentetta som snart är färdigrenoverad för att bevara alla goa minnen! Att den är rosa gör den ännu bättre :)



Ha en superdag/Jojo



[email protected]

2008-08-13 @ 10:01:25
URL: http://jojoaug.blogg.se/
Postat av: Jessica

Jag vill tävla så nu gör jag det på riktigt! Glömde eposten tidigare!! :-)



[email protected]

2008-08-13 @ 10:09:03
URL: http://jessiekay78.blogg.se/
Postat av: Sofie

ett nytt försök då :) [email protected]

2008-08-13 @ 10:11:02
Postat av: Becka

Jag vill också vara med och tävla om den fina gästboken! :)



[email protected]

2008-08-13 @ 10:15:13
URL: http://beckasinnet.blogg.se/
Postat av: Evelina

Jag ska flytta till Göteborg för att plugga och kommer för första gången på flera år bo själv! Mina nära och kära kommer behöva resa många mil för att hälsa på och då kan en gästbok vara bra :-) Under regniga, ruskiga dagar kan jag ta fram den och se tillbaka på fina besök och minnen!



[email protected]

2008-08-13 @ 10:16:26
URL: http://peaceofcakeblogg.blogspot.com
Postat av: Anonym

Den skulle vara perfekt! Min syster gifter sig snart och den där boken skulle jag gärna ge henne så att alla gäster får skriva en liten kommentar!



kram

2008-08-13 @ 10:26:48
URL: http://minajosefina.blogg.se/
Postat av: kirre

Vilka söta böcker hade jag int haft något emot att ha hemma :P

kram

2008-08-13 @ 10:31:15
URL: http://kirreflickan.blogg.se/
Postat av: Emeliie

här är min hotmail också:



[email protected]

2008-08-13 @ 10:32:46
URL: http://emeliiepettersson.blogg.se/
Postat av: Maria N

Oh så fin! Sitter själv och planerar ett bröllop. Lite smått dock, är bara i startgropen. Men med denna bok skulle det ju ialla fall vara en sak mindre på min lista =)

// Maria



[email protected]

2008-08-13 @ 10:49:55
Postat av: JonnaT

Riktigt fin bok, är absolut med och tävlar om en sådan : )



[email protected]

2008-08-13 @ 10:53:11
URL: http://jonnatomountain.blogg.se/
Postat av: Kikki

Åh, vilken fin.. Är självklart med och tävlar om den=)



kristin[email protected]

2008-08-13 @ 10:53:30
URL: http://kikedo.blogg.se/
Postat av: Anna

Sånt här älskar jag :D Är så kul att ha minnen kvar från gästerna! Jag är såå gärna med o tävlar :)

2008-08-13 @ 10:55:27
URL: http://annamyren.blogg.se/
Postat av: Anna

Sånt här älskar jag :D Är så kul att ha minnen kvar från gästerna! Jag är såå gärna med o tävlar :)



Såg inte att man skulle skriva e-mailen i inlägget så ja gör det nu:)



anna[email protected]

2008-08-13 @ 10:56:47
URL: http://annamyren.blogg.se/
Postat av: Rachel

Jättefin! Skulle passa perfekt till vår prinsessans dop.

[email protected]

2008-08-13 @ 10:57:46
Postat av: Nina

Hej!



Jag vill vara med, jättefint pris ju. Kanske får oss att börja planera vårat bröllop. Kommer aldrig igång med det, känns lite jobbigt ibland. Men vi vet ju båda att vi vill bli man och fru. Åh, längar så...



Kram på ER! (Är så mysigt att kunna säga så till dig!)

2008-08-13 @ 11:01:40
Postat av: Louise B

Älskar allt som förevigar trevliga och fina minnen! Dessa var mycket snygga och behövliga. Kram :)



[email protected]

2008-08-13 @ 11:03:37
Postat av: Johanna

Vi har inte ordning och reda i vår stad (buhuuu) så It would make my day att få en sån där underbar "bok"!!!HOOPPPPAAAAASSS!!!



[email protected]

2008-08-13 @ 11:10:12
Postat av: Camilla

Den är verkligen perfekt till ett bröllop som ert. Själv kan jag ju hoppas att jag vinner en likadan och få använda vid ett speciellt tillfälle. =) kram kram

2008-08-13 @ 11:23:12
URL: http://camc.blogg.se/
Postat av: Fru Karlsson



Hej sötaste Josefine!



Jag ska gifta mig med min älskade fästman den 13 September (efter 8 års brevväxlande & telefonpratande!) så detta vore en underbar present!



Min email är: [email protected]



Kram ♥

2008-08-13 @ 12:08:50
Postat av: dodo

då testar jag igen! [email protected]

2008-08-13 @ 12:33:15
Postat av: Annelie

jag vill oxå vinna!! Pick me! Pick me! Pick me!! ;)

2008-08-13 @ 12:34:13
URL: http://almondine.blogg.se/
Postat av: Caroline

Hade visst glömt att skriva min mailadress... Jag är gärna med och tävlar!

caroline[email protected]

2008-08-13 @ 12:50:57
URL: http://princesses.blogg.se/
Postat av: Lise-Lotte

Jag är gärna med och tävlar - hoppas på tur! Vad söt du är med din mage förresten ;)

2008-08-13 @ 12:54:53
URL: http://www.hik.se
Postat av: louise

vilken kul idé till brölloppet! Men skulle inte vara helt fel att ha en här hemma heller ;)



Ha en bra dag!



[email protected]

2008-08-13 @ 13:02:02
Postat av: Jennie

Åh vad skoj det hade varit att få ge "guests and friends boken" till min kollega och hans blivande fru som gifter sig nästa helg, en toppen present att stoppa in det mindre roliga presentkortet i :)

Kram

2008-08-13 @ 13:04:06
URL: http://skattkistan.blogg.se/
Postat av: Mia

Så fin! Vill också vara med och tävla! Skulle vara super på treans dop.

2008-08-13 @ 13:14:55
URL: http://lillatrean.wordpress.com
Postat av: Tina

Jag gör ett nytt förök och denna gång med mailen här.



tina[email protected]

2008-08-13 @ 13:18:08
URL: http://tiniwinisen.blogg.se/
Postat av: Frida

Åh, vad fin! Den vill jag vinna... :)

[email protected]

2008-08-13 @ 13:21:00
URL: http://fridatorngren.blogg.se/
Postat av: Linda

Jättekul grej att vinna, fin var den också=)

[email protected]

2008-08-13 @ 13:47:47
Postat av: Carina

Jag vill gärna vinna!

2008-08-13 @ 13:48:46
Postat av: Amanda Brundin

Boken är jätefin! Skulle gärna vilja vinna en sådan =)



2008-08-13 @ 13:50:25
URL: http://amandahelena.blogg.se/
Postat av: Becky

Det verkar superkul att ha! Speciellt på bröllop =)

reb[email protected]

2008-08-13 @ 13:51:00
URL: http://rebeccatherese.blogg.se/
Postat av: carina

Jag vill gärna vinna!



[email protected]

2008-08-13 @ 13:51:57
Postat av: Sandra A

Så fina böcker!! Det hade ju varit super kul att vinna en sådan! Fick förra veckan en son (lycka :-) ) som ska heta Elias, och vi planerar och ha ett dop för vår älskling i November. Och det hade varit så roligt att ha en bok som gästerna kunde skriva om denna dag.. Och som han kan ha som minne när han växer upp.



Ha en underbar dag! // Kramar Sandra A

2008-08-13 @ 14:05:32
Postat av: Marika

Jag glömde nog min mail. Här är inlägget igen.



Postat av: Marika

Perfekt present till min syster som gifter sig den 30aug. Jag är tärna och de ska bli sååå kul!!





2008-08-12 @ 21:03:03

URL: http://blivandefruandersson.blogg.se/

2008-08-13 @ 14:08:25
URL: http://blivandefruandersson.blogg.se/
Postat av: Anonitota

Oj, bäst att jag skickar igen då...

[email protected]

2008-08-13 @ 14:13:18
URL: http://anonitota.wordpress.com/
Postat av: Diana

Tack för en jättemysig blogg! Tittar in här ofta! :) Ha en bra dag!

2008-08-13 @ 14:15:28
Postat av: camilla

jag är jätte gärna med och tävlar :)

millan_@hotmail.com

2008-08-13 @ 14:34:41
URL: http://dedicated.blogg.se/
Postat av: Sanna N

Hej söta prinsessa där, du förgyller min dag. Ditt leende och glada ögon smittar av sig. Önskar dig all lycka m bröllop och att bli 2 barns mamma...vilka fina böcker skulle vara kul att få äga dessa jag somälskar Ordning & reda....kram på dig underbara Prinsessan//

2008-08-13 @ 14:55:46
Postat av: Anna

Jag gör ett försök och är med och tävlar :)

(min mail finns i "e-post-fältet")

2008-08-13 @ 15:18:51
URL: http://annamariaanneli.blogg.se/
Postat av: alexandra

Rolig grej!! :)

[email protected]

2008-08-13 @ 15:34:56
URL: http://alellah.blogg.se/
Postat av: Lotta

Jag kommer precis hem från ultraljud där vi fått se vår bebis för allra första gången. Det var en så otroligt härlig känsla och en stor stress och oro släppte när jag såg att den lill* verkligen är där. Jag känner mig så uppfylld av den lycka som det innebär att vara gravid och vill gärna vinna boken för att där skriva ner tankar om och kring graviditeten för att i framtiden kunna lämna över den till "liten".

2008-08-13 @ 15:39:29
Postat av: nettis

Hej!

Jag vill självklart vara med och tävla om den fina rosa gästboken.

Vi har just flyttat till vårt drömhus och det skulle ju passa perfekt att ha den liggandes i hallen när vi har vår inflyttningsfest! :)

Hoppas att ni mår bra, hela familjen. Ska bli så kul att se bilder sen från Ert bröllop!

Sköt om Er!

kram Nettis

[email protected]

2008-08-13 @ 16:07:39
Postat av: sus

Ååh superfina! Skulle vara jättekul att ha nu när man börjar flytta ifrån alla sina vänner och bekanta, och alla flyttar ifrån mig. Fint att få hälsningar i att läsa och minnas sen när man inte bor i samma stad längre!



susannekarlsson@hotmail.com



(OBS! Srkev fel email innan!)

2008-08-13 @ 16:14:40
URL: http://edwardd.blogg.se/
Postat av: Olivia

Gud vad söt bok :) Är inte med och tävlar!

2008-08-13 @ 16:29:40
URL: http://ulivia.blogg.se/
Postat av: I Magen Bor En Bebis

Underbart fina! Jag hade ju en sån tur sist, så varför inte tävla igen :) De hade passat utmärkt till alla besök vi kommer få i anslutning till att bebis kommer!

2008-08-13 @ 17:32:20
URL: http://imagenborenbebis.blogg.se/
Postat av: Helén

Vad fin boken är och att använda den som vardagsgästbok är ju bra en så bra idé. Man måste inse hur superviktigt det är att uppskatta vardagen och hur gör du det bättre än att ha skriftliga minnen att se tillbaka på. Och en perfekt plats har jag till den också, så den är hjärtligt välkommen hem till mig =)



[email protected]

2008-08-13 @ 18:01:00
URL: http://utopiahelen.blogspot.com
Postat av: Sandra

Hej,



en sån där bok skulle vara kul att ha till hösten när jag flyttar till min nya lägenhet och få folk att skriva och minnas.

2008-08-13 @ 18:07:52
Postat av: Malin S

Snygg & stilren gästbok. Perfekt eftersom den då kan ligga framme (annars är det ju så lätt att glömma att be gästerna skriva i)

2008-08-13 @ 18:09:27
URL: http://malinsmacblogg.blogg.se/
Postat av: Sandy

Rolig tävling!! Vi var på bröllop för 3 veckor sedan och då fotade brudens pappa alla gäster i par medans brudparet fotograferade sig på annan plats, sedan skrev man i ett varsitt uppslag i en gästbok och sedan skulle de sätta in bilden på samma uppslag, ett tips! Roligt att ha kvar bilder på de som skrivit. Hoppas eran dag blir fantastisk!! Kram!



[email protected]



2008-08-13 @ 18:29:00
URL: http://mittegetliv.blogg.se/
Postat av: emma

vill så gärna va med och tävla, och vinna så klart ;)



kul och se förändringen på din "lilla" mage =)

ha en skön kväll =)



/emma

emma13[email protected]

2008-08-13 @ 19:22:31
URL: http://mividaa.blogg.se/
Postat av: Anna O

Åh, vad festligt det vore att vinna en sån godbit. Mkt bra att ha. Kram

2008-08-13 @ 20:05:06
Postat av: Anna O

Åh, vad festligt det vore att vinna en sån godbit. Mkt bra att ha. Kram

[email protected]

2008-08-13 @ 20:09:38
Postat av: Anna

Åh en sådan vill jag vinna. Vi ska gifta oss den 23/8 och är i samma fas som ni med planeringen! Därför är det jättekul att läsa om vad du gör nu för jag gör samma saker. Hoppas jag har tur=)

Lycka till med bröllop och bebis!

Kram ANNA



ae[email protected]

2008-08-13 @ 20:12:56
Postat av: KarolinaN

Böcker i pärlemor-

så rosa och fina



Med dom skulle jag ha koll

på släkten och vännerna mina!



Kram!

2008-08-13 @ 20:44:41
Postat av: KarolinaN

Såg att min mail inte kom med, här är den iallafall-

[email protected]

2008-08-13 @ 20:48:10
Postat av: Martina

Jag flyttade från Malmö till Växjö för två år sedan. Jag trivs jättebra i de småländska skogarna, men självklart saknar jag familjen och vännerna i Skåne ibland. Blir alltid lika glad när någon av dessa kommer på besök och skulle så gärna vilja föreviga deras besök i en sån här fin gästbok. Har aldrig varit med i någon av dina tävlingar förut så hoppas på nybörjartur :)



[email protected]

2008-08-13 @ 21:39:53
Postat av: Jessica

ÅÅÅ precis vad jag vill ha och BEHÖVER!

Ha en bra kväll!

Kram på er!

/Jessica

2008-08-13 @ 21:42:44
Postat av: emma

eftersom jag ska flytta hemiifrån

o kommer få en hel del gäster skulle man gärna vilja ha denna bok

2008-08-13 @ 21:55:42
URL: http://enlitentax.blog.se
Postat av: Anna

Självklart vill jag vara med och tävla! Dom är ju så fina och dessutom ska min lilla prinsessa snart ha sitt 1 årskalas och då skulle hennes gäster kunna skriva där i :) Så jag får väl tävla för henne.

[email protected]



kram kram

2008-08-13 @ 22:01:32
URL: http://anderssonlindstrom.blogg.se/
Postat av: Sandra

En sån skulle vara perfekt att ha i nya lägenheten nu när jag flyttar om en vecka och börjar skola, igen. Roligt med nya bekantskaper som skriver meddelanden.

2008-08-13 @ 22:01:55
URL: http://bryntesson.blogg.se/
Postat av: Gratistrix - Samlingssida för bloggtävlingar

Hej ehj, tänkte tipsa om gratistrix.



Är du tävlingssugen kan du alltid kika där för att hitta någon tävling som passar dig. Jag uppdaterar hela tiden eftersom jag har tillgång till datorn dagligen.





Du får också tipsa mig om tävlingar. Skicka bara en kommentar så gör jag ett inlägg och tipsar om din tävling.



http://gratistrix.blogg.se



Tävlingen sprids då till folket!





OBS!!!! Det är inte jag som anordnar tävlingarna.







Det är den största samlingssidan för alla bloggtävlingar!

2008-08-13 @ 22:35:49
URL: http://gratistrix.blogg.se/
Postat av: Lotta

Jag vill gärma vara med och tävla, behöver verkligen en bra gästbok.

2008-08-13 @ 23:10:43
URL: http://deliquate.blogg.se/manekineko
Postat av: Lotta

Råkade klicka på "skicka" innan jag hunnit skriva mailen: [email protected]

2008-08-13 @ 23:11:59
URL: http://deliquate.blogg.se/manekineko
Postat av: Nettan

Det här var en bra tävling, en sån skulle jag behöva. Hoppas på tur!!

Kram Nettan i Hälsingland.



[email protected]

2008-08-13 @ 23:38:12
URL: http://olelsi.blogg.se/
Postat av: Hem och Lycka

Kanonfin verkligen, är gärna med och tävlar!

2008-08-14 @ 00:20:26
URL: http://hemochlycka.blogspot.com
Postat av: JOSEFIN

Nu hoppas jag på att vinna här :)

2008-08-14 @ 01:10:56
URL: http://josselee.blogg.se/
Postat av: åsa

Klart jag vill vara med den skulle göra sig så bra på mitt nya bord som vi ska köpa....

2008-08-14 @ 09:02:38
Postat av: En Mölnbobos Liv

Här kommer ny kommentar med mailadress [email protected]



Vilken underbar gästbok. Önskar att jag också hade ett bröllop att planera och massa gäster som kunde skriva i gästboken. Dessvärre vill nog inte min sambo gifta sig (fast övertalning pågår). Vore jättekul att vinna gästboken och hoppas på att den skall användas vid bröllop.

2008-08-14 @ 09:04:34
URL: http://www.annakarlsson.se/blogg/
Postat av: åsa

gör ett nytt försök med mailen i men fortfarande till mitt nya bord jag ska få hem....



[email protected]

2008-08-14 @ 09:05:55
Postat av: Giulia

vad roligt att du ska gifta dig !!:D hihihih



jag vill vara med :)

2008-08-14 @ 10:00:48
URL: http://giuly.blogg.se/
Postat av: Emma

Gör ett nytt försök med min mailadress oxå ;)



Hej Josefine,

Följer din blogg så ofta jag kan. Tack för underbart underhållande läsning. Vill självklart även jag vara med och tävla. Den skulle passa perfekt till vår inflyttningsfest.



Stort lycka till inför bröllopet.

Kram

Em



e[email protected]

2008-08-14 @ 10:40:15
Postat av: Malin

Jag vill jättegärna vara med! Vore superkul att få vinna den=) Kram Malin

2008-08-14 @ 14:44:55
Postat av: Linda

Åhhh, är jätte gärna med och tävlar =) den är sp super fin och dessutom älskar jag rosa (bara fråga min fästman om detta) ler

2008-08-14 @ 15:15:44
URL: http://matchukgirl.blogg.se/
Postat av: Marica Rödebäck

En sån hade vart kul att ha ;) Nu håller jag tummarna.

2008-08-14 @ 15:50:58
URL: http://rodeback.blogg.se/
Postat av: Junitjej

Åh, vilken toppenvinst!! Eftersom vi pratar om att eventuellt gifta oss nästa år, så skulle en sådan fin Gästbok vara toppen!

Hoppas givetvis på att just jag vinner en sådan.

2008-08-14 @ 18:19:47
URL: http://junitjejen.se
Postat av: Fia

Hej...

Vet inte om jag lämnade min email så jag gör det nu. Kram kram

2008-08-14 @ 18:42:17
URL: http://www.metrobloggen.se/ihuvudetpafia
Postat av: Fia

Åh så fina.. jag är med och tävlar. Ha en bra dag.

2008-08-14 @ 21:45:21
URL: http://sozzi.blogg.se/
Postat av: Cristel

Jag vill vara med och tävla!

Mina mail: cristel[email protected]



KRAM

2008-08-14 @ 22:12:53
URL: http://cristelles.blogg.se/
Postat av: Louise

Hej!



Vill gärna vara med och tävla. Jag och min älskling ska gifta oss nästa år, så den hade passat perfekt som gästbok på bröllopet!



music[email protected]

2008-08-15 @ 00:31:00
Postat av: Anonym

Fick inte med markstrecket i inlägget..det är alltså ett markstreck mellan music och 000..



Försöker igen: music[email protected]

2008-08-15 @ 00:32:44
Postat av: Natteli

Testar väl min lycka! :)



[email protected]

2008-08-15 @ 08:08:27
URL: http://flugovalpen.blogg.se/
Postat av: Stina

Oj såg att man skulle ha skrivit mailadressen här, så jag gör ett nytt försök och hoppas att det inte är försent.



[email protected]



Kram

2008-08-15 @ 08:16:46
URL: http://sandbergskans.blogg.se/
Postat av: Caroline

Åh vad fina! Jag som älskar rosa! Självklart vill jag vara med att tävla. Ha en fin helg! Kramar//Carro

2008-08-15 @ 08:37:22
Postat av: Jenny

jag är med :D

2008-08-15 @ 10:24:09
URL: http://zipzo.blogg.se/
Postat av: ida

Jag vill vinna :)

2008-08-15 @ 15:45:48
URL: http://karlssonida.blogg.se/
Postat av: Lindas krypin

Jag är med

2008-08-15 @ 22:56:50
URL: http://lindaskrypin.blogg.se/
Postat av: Fia

Vilken fin, den vill jag vinna! Tack för en trevlig blogg.

2008-08-20 @ 21:21:28
URL: http://sozzi.blogg.se/
Postat av: Anna Eriksson

Ooooo... är jag för sent ute??? Skulle gärna vara med o ha chans om den fina boken!



[email protected]

2008-08-28 @ 21:45:18
URL: http://theannapanna.wordpress.com
Postat av: Ida

Åh underbar tävling!!!



Jag vill vinna!!!!



starly[email protected]

2008-08-29 @ 15:37:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0