Illa....

Idag mår jag illa igen, men det beror nog på att jag sovit för lite. I sömnen måste jag ha ändrat klockan för den ringde kl 4.15 sen kunde jag inte somna om. Ikväll är det tidig kväll för imorgon SKA jag vara piggelin. Nu äter jag yoghurt och banan här på jobbet och försöker må bättre.

Jag ska visa mitt fina nya armband lite senare men nu ska jag återgå till jobbet. Det är så skönt att kunna göra flera saker samtidigt, äta yoghurt, blogga och ringa kunder. Annars vore bloggen väldigt tyst dagtid då jag jobbar och det går ju inte ;-) De är KUL att ha en blogg med allt att se tillbaka på.

Kommentarer
Postat av: Amanda i Ghettot

Hej! Du är duktig som jobbar och står i med bebis i magen... Kram på dig!

2008-08-08 @ 09:31:23
URL: http://amandasghetto.blogg.se/
Postat av: Hanna

Jag önskar jag också hade det så fritt på jobbet! Visst, jag bloggar, men jag får smyga lite med det... ;-) Hihi

Hoppas illamåendet går över snart, kram!

2008-08-08 @ 09:52:50
URL: http://vardagsmammans.blogg.se/
Postat av: Mia

Hej! Jag har följt din blogg ett tag men helt missat vad du jobbar med? Trevlig helg förresten :)

2008-08-08 @ 17:21:44
Postat av: Josefine

Tack snälla, era ord gör mig glad!

Förlåt att jag är seg att svara.



Kram!

Mia: jag arbetar med annonsförsäljning, portefölje ( befintliga kunder ) Kram!

2008-08-09 @ 20:07:30
URL: http://www.prinsessansdagbok.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0