Mom to be



Nu är jag tillbaka på jobbet. Det var liv inne i magen men tyvärr ville inte skruttis ligga med ryggen till så vi kunde inte höra hjärtslagen♥ ordentligt men massa sparkar hörde vi. Jag ska känna noga efter nu så att jag känner liv annars vill jag lyssna igen nästa vecka men jordmor sa att allt är bra då hon kände bebis + att vi var på ul för en vecka sen så jag måste lita på det.

Min nacke värker idag så jag ska verkligen inte stressa, men ikväll måste vi planera det sista inför bröllopet. Det är självklart kul och underbart som alla säger men med en liten son plus en graviditet i starten så är det ändå liiite stressande också. Jag LÄNGTAR tills dagen är här och vi får NJUTA!

Kommentarer
Postat av: Emeliie

Vad skönt att bebisen sparkar lite då =D Ska ni gifta er i Sverige eller Norge?



Tack för en superbra blogg!



Kramar Emeliie

2008-08-11 @ 12:41:05
URL: http://emeliiepettersson.blogg.se/
Postat av: Josefine

Ja det är tur annars hade jag varit orolig :)

Vi gifter oss i Sundsvalld är jag är född!

TACK snälla du för de fina orden.

KRAM!

2008-08-11 @ 12:43:11
URL: http://www.prinsessansdagbok.com
Postat av: Sandra

Jag tycker du ska njuta redan nu... Njut av att vara blivande. Njut av din sons nya framsteg varje dag, njut av att din mage bara bli större och större. Jag vet att du njuter mycket men det lät som om du inte njuter nu utan måste vänta till sen. Njut nu!

Jag tycker du är fantastisk. Inget gnäll här inte. Bara "rädd" att du inte njuter just nu. :)

Kram

2008-08-11 @ 13:26:17
Postat av: Liza

Skönt att allt är bra med dig o bebis!

Var har du köpt det fina halsbandet?

Ha det fint!

2008-08-11 @ 13:28:41
Postat av: Hanna

Hej! Vi gifter oss samma dag och jag har redan börjat njuta! Det är inte långt kvar nu :-) När i livet ska man njuta om inte nu? Vi har bara småfix kvar, annars är allt under kontroll. Lycka till med ert fix!! kramar

2008-08-11 @ 15:44:46
Postat av: NinaK

Såå himla roligt och spännande med bröllop...=D

2008-08-11 @ 16:45:44
URL: http://cupcakedream.blogg.se/
Postat av: Anonym

2008-08-12 @ 07:55:44
Postat av: Josefine

jag njuter såklart av det jag kan och idag börjar jag känna att jag har kontroll! :) vi ska fixa festprogram och det brinner i knutarna, annars är "allt"ganska klart. Iaf planerat :)

KRAM!

2008-08-12 @ 14:15:22
URL: http://www.prinsessansdagbok.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0