Sent.....

Mina kvällar blir senare och senare precis som på slutet med Elian i magen. Har legat och läst länge nu men kom nyss ner till E och fick lite fotmassage som förhoppningsvis ska hjälpa mig somna. Men nu börjar jag bli hungrig igen. Så tokigt att inte kunna somna då man har en pigg skrutt som kommer in runt 6 och vill hålla om mig på sitt lilla bröst och jag måste ligga försiktigt för att inte krossa hans lilla bröstkorg och sen försiktigt värja mig ur hans underbara lilla famn då han somnat om igen och jag äntligen får lägga mig på vänster sida igen ( mår illa av att ligga på höger sida). Livet är fabolous och jag grät en skvätt förut då bebis sparkade i min hand. Tänk så älskad du därinne är - Elian och bebis ni är mina mirakel!

Kommentarer
Postat av: AnnaStina

Sweetie! Jag ser att du är uppe på "min tid" i kväll ;) Bäst jag skyndar mig att hoppa i säng så att jag kan stoltsera med att jag somnat före dig en gång 2008. Hihi ;) Hoppas att du får sova som en prinsessa trots prinsessan.. Puss ! :)

2008-12-30 @ 00:40:10
URL: http://gizmolinas.blogg.se/
Postat av: Emma-Pemma

Underbar känsla.... Hoppas du kan sova gott...



Kram Emma.



<3

2008-12-30 @ 00:41:29
URL: http://minnietiger.blogg.se/
Postat av: mammabecka

Låter helt underbart! Minns sparkande och snurrandet inne i magen och börjar faktiskt sakna det lite smått när jag läser i din blogg ;)



Visst är det härligt att boa och vänta på bebisen?



Jag har också sömnsvårigheter! Köp insomningstabletter, det finns svagare tabletter för just gravida! Sådana fick jag använda mig utav för att få någon sömn alls i slutet av min första graviditet!



Lycka till :)

2008-12-30 @ 00:43:07
URL: http://mammabeckas.blogg.se/
Postat av: Stina

Precis så var jag också i slutet när jag väntade vår lilla tös som börjar bli stor (7 mån), jag låg länge uppe och läste om kvällarna (läs nätterna) när jag la mig på kvällarna på rygg började hon ALLTID hicka, jag kunde enbart ligga på vänster sida, om annat så svättades jag ihjäl. Drack ur många glas isvatten som helst per natt. Det ska bli så spännande att se hur er lilla prinsessa kommer att se ut.Lycka till! =)Kramar

2008-12-30 @ 01:10:25
Postat av: Anonym

2008-12-30 @ 08:00:26
Postat av: Josefine

AnnaStina: I know! Kunde inte somna igår =) Hoppas du klarade det, du behöver en skön natts sömn =) Ingen fara alls idag, vi var inte på Mstua bara i byn och sen i Lilleström på äventyr. Puss!



Tack snälla ni för tips! ja hickan kommer hela tiden nu och det är som sagt mysigt men lite jobbigt för den känns ju verkligen =)



KRAM på er!

2008-12-30 @ 08:02:01
URL: http://www.prinsessansdagbok.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0