Att må lite bättre!

Nu sover både E och Elian, Elian i vagnen eftersom han helt sonika klättrade ur sin resesäng ;) Snacka om snopna föräldrar! Men jag vagnade honom och ska lägga ned honom i sängen nu och krypa ned jag också. Jag har ätit hallonkräm med mjölk och njutit stunden. Imorgon kommer Onkel Håvard med en kompis och det blir SÅ kul!


Högamidjanjeans får vila en stund i garderoben nu, alla jeans och byxor är för små!


Jag kan NÄSTAN ropa ett litet hej, mitt illamående blir bättre för varje dag som går nu. JIPPIE!

Det är MAGISKT att bära på ett litet liv - idag kände jag hur det växer därinne. Det gör ont men det är ju så häftigt så att smärtan blir positiv. Tänk att magen ska se ut så här igen!

Ps. Imorgon ska vi fixa en frisörtimme till E, han har väldigt långt hår just nu ;) Jag undrar om jag borde slinga mitt nu men väntar liiite till så att det passar in med bröllopet. Elian säger nämligen mörkt, mörkt så snart han gosar med mitt hår. Kanske ett tecken?







Kommentarer
Postat av: Daniel

Hej på er, vad skönt att illamåendet håller på att försvinna, ha det så bra med er!!!

2008-07-01 @ 23:35:53
URL: http://pappsen.blogg.se/
Postat av: Novalie

Har inte kunnat läsa din blogg på ett tag men vad roligt att läsa att du är gravid! Ett stort grattis och ett fång med blommor!!!

/Novalie

2008-07-02 @ 02:30:15
URL: http://[email protected]
Postat av: Novalie

Har inte kunnat läsa din blogg på ett tag men vad roligt att läsa att du är gravid! Ett stort grattis och ett fång med blommor!!!

/Novalie

2008-07-02 @ 02:30:45
URL: http://novalie.webblogg.se/
Postat av: Marie

Så søt den lille kulen på magen din er!

Og for en fantastisk glød du har om dagen!

Gleder meg til å følge din graviditet videre!

Kos dere på ferie og nyt dagene med Elian og den lille spiren som vokser i din mage!

2008-07-02 @ 07:45:48
Postat av: Anonym

Synd, för du är ju så otroligt...(jag måste få säga det)....snygg och läcker i jeans ;-)



/Sundsvall

2008-07-02 @ 08:12:08
Postat av: Johanna

Härligt att illamåendet börjar avta, vilken vecka är du i nu? Och vilken fin mage...tänk vad mysigt det är med bebismage! =)

2008-07-02 @ 11:12:23
URL: http://johannajois.blogg.se/
Postat av: Eve

gör det ont? det trodde jag inte? hoppas det blir bättre snart. Kram

2008-07-02 @ 17:15:05
URL: http://babys.blogg.se/
Postat av: Sara - Dagens Positiva

Jag hoppas att det inte dröjer allt för många år innan jag själv får känna samma magiska känsla! :)

2008-07-02 @ 17:26:30
URL: http://dagenspositivaste.blogspot.com
Postat av: Lotta

Tecken på vad?

2008-07-03 @ 00:48:45
Postat av: Madelaine

tror du det är en pojke eller flicka??

2008-07-03 @ 12:44:25
URL: http://madelainef.blogg.se/
Postat av: Linda

Hej! Vill bara säga att det är super roligt att följa dig här på din blogg. Jag brukar gå in var dag och läsa om allt nytt som har hänt dig. Bara en fråga... Jag kan inte hitta att du har skrivit hur långt du är gången med nr2, är själv gravid med mitt första barn igen efter ett missfall och av det jag har uppfattat så tror jag att vi är kring samma vecka. Jag är i v.11 (10+0 idag). Men det kan vara så att du inte vill berätta det och då ska du inte göra det. Har en fråga till =). Hur pratar du med Elian? Pratar du svenska eller norska? Bara lite nyfiken..=)

Hoppas ni har haft en bra dag och en fortsatt trevlig vecka. Grattis till nr2!

2008-07-07 @ 21:44:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0