Bebis....vem är du?

Jag kan inte lägga mig ännu =)

Hittade den här bilden på nätet och det föreställer bebisen i vecka 9 men jag är i vecka 11. Det är så många olika uträkningar men att passera vecka 12 är ett mål, då minskar missfallsrisken eftersom de mest kritiska utvecklingsfaserna då skett. Sen ska bebis mest växa på sig! Att vara gravid är så otrolig härligt för man känner att något växer inuti magen under hjärtat... Med Elian kom magen snabbt men nu kom den verkligen som en chock. Jag hade svårt att dölja den på jobbet väldigt tidigt och det beror tydligen på att magen släpper efter direkt då man "nyligen" varit gravid. I love it!

Vi ska på UL i augusti strax innan jobbet börjar igen och jag längtar massor!

Kommentarer
Postat av: Jossan

Livets underbaraste ... att få bära o föda ett barn, visst är det otroligt! Att det funkar som det gör. Det är så härligt att du är så positiv när du mår illa mitt i allt, man får tänka på VARFÖR man mår som man mår. En underbar bebis väntar ... kram.

2008-07-10 @ 23:11:00
Postat av: Daniel

Hej, ja det är fantastiskt hur dom har kunat filma det, riktigt fräckt!!! Ha det så bra!!

2008-07-11 @ 00:23:00
URL: http://pappsen.blogg.se/
Postat av: marielle

fick tips nu om din blogg från en vän.

och det verkar som jag kommer fortsätta läsa den hurrudu :)

2008-07-11 @ 00:40:44
URL: http://marafella.blogg.se/
Postat av: Cassies mamma

Godmorgon Mami!



Vad skönt att höra att det släppt lite av (illamåendet) ;D



Jag kan inget annat än instämma i att det är en fantastisk känsla att vara gravid! För mig som led av ätstörningar i så många år var det faktiskt ända gångerna jag njöt av min kropp.. :)



Tack för bloggen din,blir alltid på så bra humör när man kikat in här, eftersom du är så härligt positiv oftast och utstrålar så mkt gott och sådana människor är inte helt fel!



Tack för din omtanke med oss,vi mår jätte BRA nu,och allt är fint! Och det gjorde inget ,man förstår ju du mått lite pyton av illamåendet,blev så glad iaf att höra av från dig.. :)

Många Kramar och vi hejar på lilla livet i magen och er!

Pussa Elian från Cassie !!

2008-07-11 @ 07:42:09
Postat av: chokladprinsessan

Kära Josefine!

Har flyttat och inte varit in på bloggen på en månad. Vad spännande med en liten ny krabat! Krya på dig från förkylningen och jag håller tummarna att allt ska gå bra!

kram

2008-07-11 @ 08:35:08
URL: http://chokladprinsessan.blogg.se/
Postat av: Isabellas pappa

Vi väntar ju oxå vårt andra barn och det kändes i början som att min frus mage växte fortare i början;) Hur som helst så är det helt underbart med magen;)

2008-07-11 @ 09:16:49
URL: http://alskadeisabella.blogspot.com/
Postat av: Veronica

Spännande! Och jag förstår att du längtar till ul:et. =)

Fin mage du fått!

2008-07-11 @ 10:38:59
URL: http://www.vilkenmage.blogspot.com
Postat av: Anna

Åhhhh så fantastiskt!!! Otroligt att det syns så mycket redan. Så kul att få glädjas med er under den här tiden! Verkligen fin jämförelse med trädgården som man hämtar kraft ur. Växter behöver vatten men även låta rötterna andas ibland. Ha en fin dag, Kram Anna

2008-07-11 @ 11:17:57
Postat av: Lea

kommer ni att kolla kön på barnet? Gjorde du det m Elian?



kram

Lea

2008-07-11 @ 11:31:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0