"Min" morgon!

Idag är det Es tur att få sova ut, jag mår BÄTTRE! Filmen igår var mysig och jag åt jordgubbar tills jag nästan mådde illa. Sen åt vi lite pizza också... E såg ännu en film men då var klockan så mycket så jag gick och la mig. Elian kom in till mig mitt i natten någongång och sov med mig tills ganska nyss. E somnade på soffan, inte helt ovanligt på helgerna.

Det var så underbart att vakna av en glad kille som ville kramas och pussas imorse, hans lilla kropp mot min. Han ska gärna sparka lite i magen och dra mig i skinnet, utforska lite sådär... Han pekade på sin egen mage igår och sa BEBIS. E har ju sagt att hans lillasyskon ligger i min mage men jag tycker det är tidigt, om han förstår så är det ju som att vänta ÅR innan bebisen kommer ut.

Nu ska jag starta en tvätt, sen dammsuga är planen. Men det blir soft morgon med Nyhetsmorgon och tända ljus samtidigt, man måste NJUTA helgerna!


Hos läkaren igår.

Kommentarer
Postat av: Junitjej

Hoppas du får en trevlig lördag!

2008-07-12 @ 08:38:51
URL: http://junitjejen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0