Lekhelg!


Bloggande tjockis som hoppat och åkt rutschkana så att bekkenet gjorde ont.
Hit åker vi när det är dags att få ut bebis ;)
Idag blev det sköna tights med tunika ifrån Gina Tricot. Jag är helt inne i duvblått nu, Love it!

Bebisinfo för intresserade:
Barnet: Från och med den 22:a veckan kallas det lilla livet "barn" istället för "foster". Runt denna tidpunkt börjar barnet ha en regelbunden rytm med sömn och vaket tillstånd, men kan väckas av moderns rörelser. Barnet dricker och kissar som en del av fostervattnets rening.






Diskuterar vad de ska hitta på.
Elian ville aldrig åka därifrån och det var två svettiga killar som tog en dusch då vi äntligen kom hem.
Maten var supergod, jag åt bakad potatis med tacofärs och nachochips + sallad.

Vi har haft en riktig lekhelg. Nu ska jag hälla upp det kilo godis jag shoppade igår på Narvesen. De kör kampanjepris på smågodis nu 6,90 kr / hg och DET är billigt i Norge och kön var lång så jag shoppade på vägen till kassan. Egentligen var jag bara ute efter Aftonbladet då jag visste jag skulle nämnas där. Men det var ju en del faktafel ( som hur många besökare jag har + att det stod att jag är Mammaledig. Men snart är jag ju det igen :))

Nu: soffan! Ha en skön kväll alla underbara, hoppas ni är nöjda med helgen. Jag saknar så att jobba och om jag kan prata normalt igen ( har en hemsk khosta nu) så är jag tillbaka på onsdag och försöker jobba tiden ut tills jag ska föda. Det beror på nacken men jag tror det ska gå bra med mina nya planer som jag och kiropraktor har.




Kommentarer
Postat av: julia

Håller tummarna och hoppas för att det ska gå bra, klart man vill vara igång om man kan! Men kroppen signaler är de viktigaste, alltid och att du och din familj får må bra.

Tack för härlig läsning denna helg!

kramar

2008-09-28 @ 20:01:36
URL: http://gotojulia.blogspot.com
Postat av: Nina

Hej Josefin!



Tänkte höra med dig om det är justerbar midja på Nova Star jeansen? Min R är inte så rund om magen, så det skulle vara bra om det fanns. Jobbigt när byxorna hänger och faller av ;) Dem är ju annars så fina, funderar även på att köpa dem till vänners barn som fyller år snart.



Kram Nina

2008-09-28 @ 20:43:40
Postat av: Nina

Hej Josefin!



Tänkte höra med dig om Nova Star jeansen har justerbar midja? Min R är inte så rund om magen, så många byxor utan ramlar eller hänger. Dem är ju så fina, så jag funderar på att beställa. Även till vänners barn, som snart fyller år.



Kram Nina

2008-09-28 @ 20:46:43
Postat av: Sofie

Ja, godis är tokdyrt i Norge. Bodde utanför Oslo ett tag och familj och vänner från Sverige fick alltid ta med sig godis när de kom på besök :-)

2008-09-28 @ 21:05:30
Postat av: Anonym

Hei! Ville bare si tusen takk for hilsningen nedenfor der! :) Vi har hatt den fineste dagen ever. Det er GODT å være kone:):):) Håper dere har hatt en fin helg! KLEM

2008-09-28 @ 21:46:19
Postat av: Marias Kakburk

:) Det kanske vore den nya metoden att använda på BB;)



Hoppas att du får en härlig start på veckan:)!

2008-09-28 @ 21:51:55
URL: http://mariaskakburk.blogg.se/
Postat av: Anna-Lena

Ser supermysigt ut! :D

2008-09-28 @ 22:20:48
URL: http://annalenastroberg.blogspot.com
Postat av: frida

Hej! Tänkte höra med dig som har en macbook, vad du tycker om den, är du nöjd med den? Funderar på att köpa en nämligen.



Kram

2008-09-28 @ 22:51:13
Postat av: Evelina

Älskar också duvblått...vore kul att se dig i det nån gång :) Ut och köp ditt första duvblå plagg!!



2008-09-29 @ 00:22:09
URL: http://peaceofcakeblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0