Skön eftermiddag!

Nu har jag precis badat Elian och han dricker vällingen med sin kära Far. Elian åt MASSOR då Bestemor var här, tom broccolin. Tror han ville imponera. Då hon skulle gå sa han nej gå. Sötnosen!

Jag var bombsäker på att det var någon tvgala på Tv4 ikväll kl 20 men måste ha tagit fel på dagen? Så det blir nog sjukhuset ( Norska Sykehuset) och mys med glass igen. Jag är så glassugen och kan äta varje kväll. Får se om jag måste dra in på det eller om det går bra ( vikt osv). Men jag äter inte stora lass som jag gjorde då jag ammade, då var det ca 0,5 liter / kväll.

Ska försöka hinna skriva lite om ullen jag shoppat till Elian och till bebis nr 2 + visa ZARAjackan jag köpte. Idag köpte jag de första bebiskläderna förutom ulldressen som jag beställt ( som nog blir lite stor, 62/68) men det blir nog en 4 kgbebis eftersom Elian var 3,9. Men man vet aldrig...! LÄNGTAR tills vi får se dig underbara skatt!

Update: jag vet nu att Kristallen går på femman, men det har varit reklam på fyran tror jag?

Kommentarer
Postat av: emma

Kristallgalan går på femman ikväll 20.00 :)

2008-09-08 @ 19:06:58
URL: http://clarissan.blogg.se/
Postat av: Sara

Precis, tänkte också tipsa om att det är nog kanal 5 du menar =)

2008-09-08 @ 19:47:11
Postat av: Sara

Samma här, glass och kristallgalan ikväll, MYS!



Tycker dina ringar är SÅ fina, skulle inte du kunna lägga upp en närbild på dom så man får se dom lite tydligare :)



Tack för VÄRLDENS bästa blogg!

2008-09-08 @ 19:57:13
Postat av: LillaEmmas Dagbok

Ska ALLA äta glass och titta på Kristallen ikväll eller??? ;)



Förresten, vi är många som sitter och är nyfikna på vad för kön det är på bebben i din mage. Hoppas att ultraljudet gick bra idag!



Stora kramar från en trogen läsare, Emma!

2008-09-08 @ 20:09:44
URL: http://lillaemma1984.blogg.se/
Postat av: Joss

Tänkte bara tala om att när allt annat känns trist och jobbigt så är det din blogg som piggar upp mig!



KRAM

2008-09-08 @ 20:19:18
URL: http://missmountain.blogg.se/
Postat av: Anonym

Asså det är ju kristallengalan på femman ikväll!

2008-09-08 @ 20:19:54
URL: http://johannahandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0