En walk med vikter


Johanna och jag ville promenera lite så efter latte och muffins i solen gick vi en walk vid fästningen. Det var branta backar upp och ned och då vi kom runt kunde vi ej gå tillbaka så vi fick gå samma väg tillbaka = jag fick mig en rejäl omgång med barnen i vagnen. Elian somnade skönt av allt skumpande och det behövde han för han var supertrött!





Ganska tungt med ca 25 kilo uppför backen. Men skönt då vi satte oss ned igen. Denna gång på Fridays där vi mötte Petronella, Stefan och hans syster.


Det blev god ceasarsallad på uteserveringen men då vi väckte Elian som inte kan sova för länge och för sent på dagen så blev det tröttkilleorkarintemer så vi skyndade oss att komma oss hem igen.

Just nu är E och kör gocart, jag springer upp och ned och lägger honom och ammar samtidigt ( just denna sekund då jag skriver är båda tysta men springer upp och ned och Ella väcks då jag måste lägga ned henne utan att hon är färdig). Ibland vill jag dela mig i två och ha mer tålamod än jag har just nu.. Elian retar mig då han håller på så här, testar min gräns det känner jag.

Johanna har tagit ett skönt bad och snart ska vi se SATCfimen och äta ännu mer onyttigheter tror jag ;-) Tur man vet att barn somnar nångång. Han behöver ju sin sömn min lilla Prins!

Glöm inte bort mina tävlingar som finns här och här!
Vinsterna är bland annat en Weekend på Astrid Lindgrens värld och valfria plagg med brodyr för 350 kr!
LYCKA TILL!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0