Varm mama!

En Mammig liten kille kom in kl 4 och då har jag legat och svettats hela natten trots alvedon ( paracet) så nu ska jag försöka med gästrummet, men han brukar finna mig även där. Jag har så svårt att somna nu och ligger mest vaken om natten. Elian känner definitivt på sig att något snart sker, han skulle bara ha sång igårkväll och då han vaknade vid 22 också + hålla handen. Så det fick han. Älskade lilla skatten min... Men du är varm att sova tätt intill nu med magen och allt ;-)

Så nu har jag druckit min nyponsoppa och ska krypa ned igen. Hoppas ni sussar riktigt gott just nu!

KRAM

Kommentarer
Postat av: Zatu*

Du verkar så himla snäll =) Älskar och läsa din blogg och väntar ivrigt på att lillprinsessan ska titta ut =)



Önskar er allt gott!



Kram Zatu

2009-02-03 @ 06:09:30
URL: http://zatu.blogg.se/
Postat av: Anonym

vila ut ordentligt och ta en liten "paus" idag från bloggen, det är du värd.

2009-02-03 @ 07:16:29
Postat av: Annica

Åh vad det är mys att förja er. Det är svårt att koppla av sista dagarna/nätterna. Den stora lyckan är så nära och man är så pirrig i magen för det som hända skall.... Ha det så bra och lycka till, tänker på er ! snart är ni fyra :)

2009-02-03 @ 07:35:15
Postat av: Barbamorsan

Känner så igen detta senario. Lycka till och ha det så bra. Ska bli så spännande att se er bebis :)

2009-02-03 @ 11:09:14
URL: http://www.barbamorsan.se
Postat av: Josefine

Tack! Jag längtar också oerhört =)

KRAM

2009-02-03 @ 11:14:22
URL: http://www.prinsessansdagbok.com
Postat av: Johanna R

Krya på dig Josefine! Jag är också höggravid (planerat snitt om 14 dagar) och jätteförkyld med hosta, snuva och feber. Inte alls roligt, jag vet. Kramar till dig och bebis i magen!

2009-02-03 @ 13:30:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0