Ensamma hemma!

Vi lämnade Elian runt 17 och sen åkte vi till Yayas och åt smarrig thaimat och bara njöt lugnet. Vi pratade mycket om tiden då vi började dejta och vilka minnen det väcker och så kul det är att få höra romantiska tankar ifrån den andre... ;-)

Sen handlade vi hem massa gott, hyrde tre filmer och insåg då vi kom hem att två av dem direkt fick "kasseras". Camilla Läckbergs filmer hade vi hyrt utan att läsa bak och efter ca 25 sek i dvdspelaren så tog vi ut den igen. Sen hade vi en komedi som E tänkt se kvar men jag blev akut trött och tog istället ett lååångt varmt bad med tända ljus och nu ska jag krypa ned och SOVA!

Jag får hugga in på glass och godis imorgon istället! Det är jättetomt utan Elian hemma och det är väldigt ovant. Men han har det så fint där han är och brydde sig inte alls om att vi gick. Jag är så känslig just nu och vill bara möta bebis, denna tunga mage är ju något underbart men det är ju dig därinne jag vill hålla i min famn...helst NU! Så ikväll saknar jag både bebis och en snusande Elian i sin säng. Men det är bara hormoner, det är bara sunt att han får ha skoj hos andra och att sova borta då och då är ju bara kul!!! Önskar er en GOD NATT!




Min fina E på Yayas i eftermiddag

Jag har alltid ätit scampi i röd curry på Yayas men de bytte meny för ett tag sen så nu är det alltid kyckling istället.
Jag och E åt ofta på Yayas då vi möttes, då jag var gravid sist och det är ett speciellt ställe för oss eftersom det var där vi presenterade våra Mammor för varandra. Ovetandes om Elian i min mage, men jag körde tror jag allt för vi ville så gärna att något skulle börja gro.... ;-)



Jag kände mig inte så piffig idag, snarare urtrött men vi hade det väldigt mysigt vilket är huvudsaken.

Ps.  IKEAshoppingen var bara "standard". Doftljus, värmeljus, servetter, tulpaner och några bebislakan och tvättlappar. Ibland blir det inte roligare än så ;-)

SOV GOTT!


Jag ÄLSKAR fräscha doftljus! Önskar IKEA tog in en variant av Clean Cotton som luktar så gott!





Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag vet inte om det är någon skillnad på IKEA i Sverige och i Norge men här i Sverige vet jag att dom har en variant av Clean Cotton ljusen. De ser inte ut som de andra doftljusen utan är i vita "krukor"! Hoppas du hittar dom=)

2009-01-24 @ 22:54:43
Postat av: Josefine

Är det sant? Så kul, måste absolut kollas upp!

KRAM!

2009-01-24 @ 22:58:51
URL: http://www.prinsessansdagbok.com
Postat av: lisa

ikeas doftljus doftar såå gott! =)

2009-01-24 @ 23:04:21
URL: http://lisameds.devote.se
Postat av: Nina

Du är alltid lika fin! Njut lungnet och hoppas du får sova. Jag längtar också till att se vem som gömmer sig i din mage. Läser varje dag, men är dålig på att kommentaera. Ha en underbar "barn"fri natt. Kramar Nina

2009-01-24 @ 23:05:24
Postat av: Nina

Du är alltid lika fin! Njut lungnet och hoppas du får sova. Jag längtar också till att se vem som gömmer sig i din mage. Läser varje dag, men är dålig på att kommentaera. Ha en underbar "barn"fri natt. Kramar Nina

2009-01-24 @ 23:06:34
Postat av: Nina

Du är alltid lika fin! Njut lungnet och hoppas du får sova. Jag längtar också till att se vem som gömmer sig i din mage. Läser varje dag, men är dålig på att kommentaera. Ha en underbar "barn"fri natt. Kramar Nina

2009-01-24 @ 23:06:55
Postat av: Nina

Du är alltid lika fin! Njut lungnet och hoppas du får sova. Jag längtar också till att se vem som gömmer sig i din mage. Läser varje dag, men är dålig på att kommentaera. Ha en underbar "barn"fri natt. Kramar Nina

2009-01-24 @ 23:07:37
Postat av: Nina

Du är alltid lika fin! Njut lungnet och hoppas du får sova. Jag längtar också till att se vem som gömmer sig i din mage. Läser varje dag, men är dålig på att kommentaera. Ha en underbar "barn"fri natt. Kramar Nina

2009-01-24 @ 23:08:02
Postat av: Nina

Du är alltid lika fin! Njut lungnet och hoppas du får sova. Jag längtar också till att se vem som gömmer sig i din mage. Läser varje dag, men är dålig på att kommentaera. Ha en underbar "barn"fri natt. Kramar Nina

2009-01-24 @ 23:08:27
Postat av: Nina

Du är alltid lika fin! Njut lungnet och hoppas du får sova. Jag längtar också till att se vem som gömmer sig i din mage. Läser varje dag, men är dålig på att kommentaera. Ha en underbar "barn"fri natt. Kramar Nina

2009-01-24 @ 23:08:57
Postat av: Nina

Du är alltid lika fin! Njut lungnet och hoppas du får sova. Jag längtar också till att se vem som gömmer sig i din mage. Läser varje dag, men är dålig på att kommentaera. Ha en underbar "barn"fri natt. Kramar Nina

2009-01-24 @ 23:09:23
Postat av: Nina

Du är alltid lika fin! Njut lungnet och hoppas du får sova. Jag längtar också till att se vem som gömmer sig i din mage. Läser varje dag, men är dålig på att kommentaera. Ha en underbar "barn"fri natt. Kramar Nina

2009-01-24 @ 23:09:46
Postat av: isabella

2009-01-24 @ 23:10:23
Postat av: Nina

Försöker kommentera men det går inte, hoppas det går nu iaf. Du är iaf FAB!

2009-01-24 @ 23:11:00
Postat av: Sandra

det där såg riktigt gott ut :)

2009-01-24 @ 23:18:14
URL: http://saandramaaria.blogg.se/
Postat av: Elin

Hej!



Var gärna med och tävla på min blogg om presentkort värt 500 kronor hos "SophiesCloset"

2009-01-24 @ 23:58:45
URL: http://edvinsmamma.blogg.se/
Postat av: Nelly

Du är hur vacker som helst, hoppas bebisen kommer snart :)

2009-01-25 @ 00:18:45
Postat av: andrine

inte piffig? Søte deg, vakrere høygravid kvinne finnes ikke i denne verden! :) Go girl, du er snart i mål nå! Bebis kommer snart :)

2009-01-25 @ 00:45:31
URL: http://www.andrine.blogg.no
Postat av: emmasusanna

det finns en variant på ikea som säljs i samma förpackning som på bilden ovan. Det är ett ljusblått, ett blått och ett vitt ljus som luktar ren tvätt. Helt underbara... Finns iaf på IKEA västerås :)



Kram

Emma

2009-01-25 @ 01:26:47
URL: http://emmasusanna.blogg.se/
Postat av: Magnus

Om du inte behöver vara på ett ställe så bör du definitivt vara på ett annat.

Postat av: maja

väldigt härlig blogg!

2009-01-25 @ 01:37:17
URL: http://mhsplace.blogg.se/
Postat av: Helena

Jag köpte clean cotton ljus på IKEA igår =) är i trepack (som på bilden) i färgerna vitt och blått! Hoppas de kommer till Norge.

2009-01-25 @ 04:13:14
Postat av: Linda

Har sökt clean cotton här i Sundsvall, har funnits som doftpåse på Annorlunda Presenter förr men hittar dom ingenstans nu.. vet du vart det kan finnas? Lycka till med allt nu! det är så spännande :) har fått mitt första för 2 månader sen idag :)KÄRLEK //L

2009-01-25 @ 07:09:09
Postat av: Johanna

Men hade ni redan sett filmerna eller vad menar du? Läckbergs alltså... Lite otydligt skrivet...

2009-01-25 @ 07:18:08
Postat av: FAnny

Din blogg är så fin och roligt och intressant att läsa :)

Jag som älskar rosa diggar verkligen designen :)

2009-01-25 @ 08:11:39
URL: http://teameriksson.blogg.se/
Postat av: jessica 12 år

Fin blogg! Jag älskar doftljus ;)

2009-01-25 @ 08:44:49
URL: http://jjeessiicaas.blogg.se/
Postat av: jessica 12 år

Fin blogg! Jag älskar doftljus ;)

2009-01-25 @ 08:45:06
URL: http://jjeessiicaas.blogg.se/
Postat av: Åsa Luleå

Förstår att det är spännande nu i väntans tider för er alla i familjen! Jag födde min dotter den 9 februari, vattumän är lugna och harmoniska.Kloka och lättsamma, utåtriktade och har lätt att bli omtyckt, finna vänner. Kort sagt blir er flicka snäll och rar!!! Kram på er!!!

2009-01-25 @ 08:52:55
Postat av: Johanna

Du som gillar doftljus då måste jag tipsa dig om partylite =) Underbara doftljus

2009-01-25 @ 09:18:51
Postat av: Anonym

Oh ser riktigt gott ut! om man vill ha räkor istället för kyckling så brukar det gå att ordna på kinaställen.. såvida de har det hemma=) följer din blogg med spänning!

2009-01-25 @ 09:20:00
URL: http://tamz.blogg.se/
Postat av: Josefine

Tack snälla ni, så komiskt att de FINNS. Måste undersökas på Ikea här i Norge.



Filmerna var så dålig kvalitét, det såg ut som om det var ett skämt... Vi trodde det var lite Beckstuk på dem..



KRAM!

2009-01-25 @ 09:25:20
URL: http://www.prinsessansdagbok.com
Postat av: Anna

Varför inte köpa äkta Yankee Candles med just "Clean Cotton"? Och en hel massa andra underbara dofter. Dom är heeelt klart mycket högre kvalitet än IKEA. Ja, dom är dyrare men det är det värt! Kraaam

2009-01-25 @ 09:55:22
Postat av: Josefine

Anna: jag har den rumsprayen men kan gott tänka mig mer budget på ljus =) Thats why!

2009-01-25 @ 10:08:36
URL: http://www.prinsessansdagbok.com
Postat av: Camilla "lillmamman"

Hoppas ni fick en fin och underbar kväll!

Hur mår du idag? Hoppas fint och inte för ont. Eller ont på ett bra sätt hi hi hi...





www.lillmamman.se

www.lillmamman.se







/ Camilla

2009-01-25 @ 10:22:19
URL: http://www.lillmamman.se
Postat av: Fun For Life

Mumsigt älskar Thai : ) Hoppas ni ni fick en undebar kväll.

2009-01-25 @ 10:25:21
URL: http://funforlife.blogg.se/
Postat av: Deci

Vilket humör man än är på , så blir man alltid lika glad och berörd när man hamnar inne hos dig .

Tack för det .



Kram

2009-01-25 @ 11:57:52
URL: http://deci.blogg.se/
Postat av: Madeleine

Inte piffig? Du var ju jättefin som vanligt och ser så fräsch ut.

Hoppas lilla bebisen snart kikar ut.



Sköt om ER. Kram från MAdeleine

2009-01-25 @ 14:42:44
URL: http://livetuppochner.blogg.se/
Postat av: Martina Carlsson

De ljusen har jag med. Ett helt gäng:) Jag har värsta lagret. De luktar så sjuukt gött :D

2009-01-26 @ 12:48:12
URL: http://www.martinacarlsson.se
Postat av: Nathalie

De finns i Clean Cotton doften!!!! De finns i trepack precis som på din bild, ett ljus är mörkblått, en ljusblått och ett vitt! Luktar ljuvligt!! Jag blev överlycklig när jag hittade dem!! Mycket bra och prisvärt! =)

2009-01-26 @ 17:24:38
Postat av: sara

Ikea har doft ljus som påminner om clean cotton, de har ett par som lyktar nytvättat.Det är blåa doftljus som luktar juvligt, luktar recis som nytättad tvätt, såååå gott!!

2009-01-28 @ 16:09:28
URL: http://misspinklady.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0