Hej alla underbara!

Nu sitter jag på bussen på väg hem. Det är härlig sol i Oslo idag, det gör mig glad:) Då jag kom till akupunkturen så hade jag väldigt låg så kallad födepuls som de känner efter, men efter behandling då jag sov och slappnade av skönt så hade jag full styrka då jag gick.

Jag vet inte vad jag ska tro men psykiskt känns det bra en dag som denna. Nu ska jag hem och laga god middag till killarna, kände att hämta på dagis plus dra vagn är överkurs idag så E hämtar Elian! :) Happy tisdag! Kram

Kommentarer
Postat av: tiniii

aaa solen har en väldigt positiv påverkan på vårt humör. iallafall min.





ge oss lite mer sool snart :)





ha en fin dag

2009-01-27 @ 15:46:47
URL: http://kissme.blogg.se/
Postat av: tiniii

aaa solen har en väldigt positiv påverkan på vårt humör. iallafall min.





ge oss lite mer sool snart :)





ha en fin dag

2009-01-27 @ 15:46:47
URL: http://kissme.blogg.se/
Postat av: Sos

Undrar lite över dagis: i Sverige får barnen gå reducerad tid när man är föräldrarledig/sjuksriven/arbetslös. Hur är det i Norge? Likadant eller hämtar E Elian tidigt?



Läser bloggen varje dag, älskar den! Hoppas det kommer igång snart.:-)

2009-01-27 @ 15:52:06
Postat av: Emelie

Hej. Det är så spännande att läsa. Väntar med spänning på nykomlingen! Jag har en fråga. Du lyckas alltid klä dig snyggt, har du något tips på vart man köper snygga men inte allt för dyra Mamma kläder? Lycka till dom kommande dagarna! Jag håller tummarna för er :)

2009-01-27 @ 16:02:51
Postat av: Anonym

Hej. jag har fått för mig att börja dricka smoothies till frukost,men skulle behöva lite tips på vad man kan ha i...så kom jag & tänka på dig! vill du dela med dig skull de vara jätte snällt! =) Kram

2009-01-27 @ 16:11:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0