I en biltvätt!


Jag just nu!

Som rubriken lyder så svängde jag inom en biltvätt och nu handtvättas vår otroligt skitiga bil! Brukar alltid köra ut- och invändigt men idag är bilen så full av ting så det får räcka med utsidan. Jag har varit på modningsakupunktur och fått massa nålar, främst för att kunna SOVA så min kropp förstår att den ska föda. Så det är vad jag ska syssla med i helgen. Jag tror faktiskt på teorin att kroppen inte velat föda nu då Elian varit sjuk och jag inte haft orken. Hoppas ni har en riktigt HAPPY FREDAG. Dags att hämta mina älsklingar som är bara fem minuter ifrån mig och vi ska hälsa på Bestemor!

KRAM till ER!

Kommentarer
Postat av: Siw

Ja, det er viktig med mye hvile foran den store kraftanstrengelsen som venter! :) Håper at du får en god helg med mye avslapping! Klem

2009-01-30 @ 16:21:12
URL: http://heftigogbegeistret.blogspot.com
Postat av: Maria

Hej. Undrar just hur det kommer sig att så många höggravida kvinnor (inklusive mig själv) går så långt innan förlossningen verkligen sätter igång och känner att bebisen snart skall komma utan att den gör det. Bebisen kommer när den kommer ju ; ) Stort lycka till.

2009-01-30 @ 16:31:13
Postat av: Emma

Hej!

Jag läser din blogg varje dag men har tyvärr aldrig kommit så långt som att kommentera..

Även ifall jag inte känenr dig så känns det som att tiden och din graviditet har gått jättefort.. hehe..



För 3 år sedan satt jag själv där du é nu.. Och bara önskar att liten skulle komma ut.. Min son var oxå beräknad till den 6 februari.. Och på måndag den 2a februari fyller han 3 år=) Kanske er lilla kommelite tidigare oxå så ni slipper vänta allt för länge=)



MVH Emma

2009-01-30 @ 16:41:45
Postat av: Nathalié

Jätte snyggt!

Kolla gärna in min blogg,

där läser du hur du tjänar pengar på din blogg!

2009-01-30 @ 16:51:51
URL: http://chilen.blogg.se/
Postat av: Sara från sundsvall

Nu för tiden kikar jag in här ungefär 10 ggr om dagen = dubbelt så ofta som vanligt!! Man vill ju inte missa när lilltjejen ploppar ut!! Kämpa på!

2009-01-30 @ 16:58:56
Postat av: Johanna

Jag tycker det är jättegulligt att du har dina små teorier om varför lillan inte kommer... lite smånaivt liksom. ;-)

(Ingen negativ kommentar, så ingen behöver bli arg och skriva att jag är avundsjuk).

2009-01-30 @ 17:12:45
Postat av: hanna

vadå ego o sitta o ta kort på sig själv så mycket! och speciellt i biltvätten haha´´

2009-01-30 @ 17:25:43
Postat av: Kari

Ble nesten inspirert til å dra og vaske bil, jeg også. Selv om det ikke er SÅ lenge siden vi vasket bil, er bilen så møkkete igjen at det var vanskelig å se gjennom bakvinduet da jeg skulle rygge inn i garasjen tidligere i dag- Bilvask får bli morgendagens prosjekt :o)

Håper du får det bedre etter akupunkturen og at du får hvile litt før du blir mamma til to.

Ha en riktig, riktig god helg.



-klem-

2009-01-30 @ 17:28:26
URL: http://hestiaverden.blogg.no
Postat av: karin

hoppas verkligen att det är dags för dig snart,vet själv hur jobbigt det är att gå o vänta,själv grät jag för allt,kändes som att bebisen skulle stanna för evigt,men då hade jag gått över nästantre veckor,kramar till dig.

2009-01-30 @ 18:08:01
Postat av: Sandra

Ett stort lycka till! Jag väntar mitt andra nu & blir min graviditet ens i närheten av din så blir jag SÅ LYCKLIG! Du är verkligen en förebild och jag kommer fortsätta läsa & inspireras av din blogg!

Kram

2009-01-30 @ 18:09:41
URL: http://maximilliansmamma.blogg.se/
Postat av: emelie

ÅH! Det är så spännande nu när det bara är några dagar kvar. Minns när du först berättade i bloggen att du var gravid, känns inte sååå längesen ändå. Kul :)

2009-01-30 @ 18:49:43
URL: http://emeliieo.blogg.se/
Postat av: Nathalié

Gud vad svårt det är med heminredning,

iallafall om man är två som skall bestämma!

Det är hur svårt som helst med att kunna hitta

saker som både jag och Jakob gillar, suck.



Har du något tips på bra heminrednings sidor?

2009-01-30 @ 19:01:14
URL: http://chilen.blogg.se/
Postat av: Heidi Margrethe Wangen

Hei! Jeg er inne hos deg flere ganger om dagen naa for ikke aa gaa glipp av starten paa det hele som snart skal sette igang! Jeg er saa spent paa hvordan foedselen din blir, selv skal jeg foede vaar gutt nr 2 om ca 6 uker om alt gaar etter planen! Har planer om naturlig foedsel denne gangen, sist var med epidural! har du noen planer for hvordan du oensker foedselen?

Lykke, lykke til og nyt den aller siste tiden som en liten familie paa 3!

Klem Heidi!

2009-01-30 @ 19:09:06
URL: http://heidi-supermama.blogspot.com
Postat av: Anna från Sundsvall

Åh, tvätta bilen, det borde vi verkligen göra, den ser inte klok ut just nu.



Hoppas att tjejen tittar ut snart! Är så nyfiken på hur det ska bli :-)



Ha det gott!

2009-01-30 @ 19:16:30
Postat av: Fanny

älskar att läsa din blogg :D

2009-01-30 @ 19:22:43
URL: http://teameriksson.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag tror oxå på att sova, vila och ta det lungt. Då orkar kroppen med en förlossning lättare. Så vila nu i helgen så vi får "träffa" lillasyster snart.

Lycka till när det väl sätter igång och massa kramar från mig!! // Maria Östberg

2009-01-30 @ 19:24:30
Postat av: mamma till V -04 & D -05

Du vet att SEX också kan sätta igång ;-D

2009-01-30 @ 19:29:57
Postat av: Katarina

Hej! Min bebis kom fast jag inte hade orken. Var förkyld 3 veckor innan förlossningen, täppt i näsan och hög feber så jag kunde inte sova. Men bebis kom dagen innan bf. Sen fortsatte förkylningen i 2 veckor till också. Inge kul men det gick! Nu är lillan snart 7 veckor. Tiden går sååå fort så njut!!

Lycka till!!

2009-01-30 @ 19:44:00
Postat av: Ann

Have a nice evening! =) kram/ Ann

2009-01-30 @ 19:45:17
URL: http://thelittlemermaid.blogg.se/
Postat av: Libbe

Oj så mysigt. Hoppas bara du slipper gå över tiden. Lycka till

2009-01-30 @ 20:03:19
URL: http://libbes.blogg.se/
Postat av: Therese

Är så himmla spänd :D

Önskar dig all lycka i världen

2009-01-30 @ 20:20:01
Postat av: mariana-DG

sjukt fin

2009-01-31 @ 00:24:43
URL: http://andresbabiie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0