FAMILY DINNER!

Vi har kommit hem efter en härlig middag hos Bestemor som bjöd på god lax! Ellisen mumsade avokado och sen sin gröt och nu är hon i säng för natten. Dags att tappa upp badet åt Elian som är tröttis han också. Jag fick sova då E vaknade då jag mår toppen, tur sömn fixar det mesta ;-)

NJUT KVÄLLEN!

Ps. Ska presentera de två vinnarna i denna tävlingen ikväll. Samt ÄNNU en vinnare bonusvinnare i Cloudytävlingen. Jag glömde helt bort att jag lovat att utse en svensk och en norsk vinnare i farten så alla ni norska kan fortsatt tävla i en liten stund till....!

Kommentarer
Postat av: B.A

Jag vill bara säga gonatt. kram B.A

2009-09-20 @ 19:35:39
Postat av: jennie

Trevligt :)

2009-09-20 @ 19:48:06
URL: http://jenniesiegel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0