Äntligen


ÄNTLIGEN middag!
Ja så kände vi nog alla eftersom det var megakö idag åt alla håll kom vi hem senare än tänkt och E också som handlat all maten... Jaja tillslut kunde vi njuta tacos i underbart sällskap, är SÅ glad i er alla familjen Ashi och kompani!


Barnen lekte, Ella var vaken och käkade lite och vyssades och vi åt lite då och då. Henrik och Elian är en fröjd att se på, Henrik matar gärna Elian och då äter Elian. Kanske vi borde ha Henrik här oftare? ;-) Pernille är ju bara världens goaste som alltid tar hand om de små så fint, idag låg hon och pratade med Ella medans vi var inne i köket.


Pink girls! Jag köpte faktiskt koftan idag på väg att möta AnnaStina, jag trodde jag klätt mig för kallt med kavaj och sjal men nej då koftan fick ligga under vagnen tills solen inte värmde så mycket. Den är rosa och ganska söt, jag kanske blev lite mer pink när jag skulle möta AnnaStina? ;-)
Man inspireras ofta av varandra och det är kul tycker jag!


Best friends!


Jag åt färdigt då alla andra var igång med lek och glassätning, men vad gör det ;-)


Söta Pernille!

Kommentarer
Postat av: Fru Evelina

ser ut som en underbar middag/kväll! mysigt med radhus och goda vänner :-D

själv har jag haft en sån där dag då jag känt mig megagravid- illamående, halsbränna, yrsel, ont i magen... inte mkt friskt luft med andra ord trots sol tyvärr!



kram!

2009-04-23 @ 21:37:29
URL: http://evelinas.blogg.se/
Postat av: Nickan

Verkligen jättesöt kofta! Tack för du förgyller mina dagar med din blogg! Kramar

2009-04-23 @ 21:55:18
URL: http://nickansdagbok.blogg.se/
Postat av: Trofast leser

Den rosa jakken var bare kjempesøt! Hvor kjøpte du den da? Dere var veldig fine i rosa begge to :-)mor og datter som matcher er flott!

2009-04-23 @ 21:55:59
Postat av: Karolina

Hej!



Måste bara fråga var du köpt koftan? Den var jättesöt.



Ha en skön kväll!

2009-04-23 @ 21:57:10
Postat av: Anonym

Åh Gud vilket sött litet liv ! :)

2009-04-23 @ 22:01:54
Postat av: Emma

koftan va jäte fin :D

2009-04-24 @ 11:22:44
URL: http://emmaelefant.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0