VARMT

Helt underbart, resan t Sthlm gick valdigt bra, sov hela resan och lyxade med massa svenska magasin. Sov som en prinsessa pa samma hotell som for nagon vecka sedan och klev upp tidigt o kakade frukost. Resan gick toppen och har ar det varmt och skont.

Vi bor i suiter 2 meter fran havet dar vi solar och badar varje dag. Lasa, vila, kaka god mat ar helt underbart skont. Mat ater jag mycket av men alkohol och alla sotsaker som sockerkakor o donuts som finns gratis overallt haller jag mig ifran, nu far det vara slut pa att lata sockersuget styra.

Sms av Eivind gor mig helt toppenglad sa vi har nagonting riktigt det kanner jag. Vi har ju aldrig varit ifran varandra innan men NU langtar jag redan oerhort tills torsdag kvall....Snart ska jag hanga med barnen & kopa lordagsgodis och sen ska vi spela kort o jag ska fortsatta lasa MAMA. Nyss kakade vi gott pa italiensk restaurang.

Klader: Brun volangkjol fran Milano, vitt spetslinne H&M + brunt balte i midjan. Kilklackar.

AVSLAPPNANDE SEMESTER I LIKE!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0