Onyttig

Igår va en ytterligare onyttig dag, Jessica kom o vi åt bullar, ostringar & godis....Men men får sluta IDAG! Jag ær så mkt hungrig o har inte kækat ordentlig eller bra mat på 2 dagar bara varma mackor då det blivit stress, så idag ska jag kæka med Petronella på Aker Brygge o då blir det fisk eller fisksoppa tænkte jag!

Sitter redan o længtar tills om en timme då ska jag kila ivæg o køpa en god ciabatta m tonfiskrøra, mumsigt!

Snart helg o månaden ær øver, skønt! Sen drar vi om 18 dagar till solen, det behøver vi. Hemma ær allting fixat nu, iaf det mesta, tavlor uppspikade, lampor i sovrummet o hylla uppsatt, ja saker børjar falla på plats o jag trivs ænnu mer. Saknar min mac dock, ær så arg att den ska kosta 7500 kr att laga :(

På lørdag ska vi måla Lillis rum, vitt o køpa en stor byrå att ha hans klæder i o flytta in den mindre till oss. SKa också sætta upp de vita tavellisterna  dærinne åt honom. Sen en ny lampa ska shoppas, plus en skænk till tvn...funderar på en mørk som jag hittat, den vita vi skulle ha ær slut men trør mørk faktiskt blir ænnu mer fabolous!

Klæder: Svarta leggings m spets, guldiga ballerina, polarn o pyretomlott i vitt o brunt m stort mønster o svart kofta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0