Nu hinner jag skriva lite mer

Blev bara så glad förut. Charlotte ringde o vi har ju haft lite trubbel m hennes Oslovisit eftersom hon o Ben först tänkte komma hit typ igår o stanna ngn dag men så ändrades planerna till lördag den 12 o jag blev stressad inför o ha besök om nåt skulle ske!

Men Pappa kommer ju imorgon kl 19.30 m flyget o stannar onsdag o kör förmodligen hem torsdagmorgon om inget nytt sker här med magen :) O Ben o Challe kommer m flyget imorgonbitti kl 8!!! Jippie så skoj, ska försöka somna i tid inatt så jag orkar spatsera lite med dem imorgon på dagen o visa Ben Oslo. Häftigt med en Hawaiikille hemma hos oss :)

Idag har jag varit hos jordmor o hon sa att allt är fint, har gått upp 12 kg, bra blodtryck o bebis puls var hög o fin ( han va vaken) Det bästa är att han är fixerad!!! Så slipper jag oroa mig att vattnet ska gå o att jag måste ligga ner o ringa ambulans *pust* 

Akupunturdamen sa att min puls var väldigt bra o att det ska ske snart, men jag bara tänker from nu till lördagen då det gått 2 veckor över, så slipper jag ha så sega dagar fram till dess.

Nu ska vi promenera runt Sognsvann o sen ska jag bara ligag ner o vila är så sliten efter värmen idag, hann ta en glass på Aker Brygge med Sylvia iaf! (gravid o på övertid är hon)

Kläder: Vitt basiclinne, ljusblåa mysbyxor (vadlånga) blåa ballerinaskorna m paljetter

Kommentarer
Postat av: syster

Hej,
Vad kul att allt löste sig med charlotte!!!!
/syster

2006-08-07 @ 18:50:46
Postat av: Joss

Ja väldigt!!!! puss

2006-08-07 @ 20:45:38
Postat av: Suzanne

Vad bra att alla värden är bra och att du bara gått upp 12 kg, dom kommer du att gå ner FORT då du ammar! KRAM

2006-08-07 @ 21:50:22
Postat av: Joss

tack ja men nu sista veckorna kan ju massa kilon komma, men men! :) kram håller tummarna att ammandet funkar!

2006-08-07 @ 22:29:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0