Måndag igen

imorgon, då ska jag möta Gro o kika på H&Msbabykläder o sen prommar vi snabbt hem till mig o jag har bebisarna då hon ska ett litet ärende till läkaren. På kvällen funderar jag på om jag o E ska ge oss på att baka.... Men då äter vi bara ännu ännu mer onyttigheter :)

Funderade tidigare på att ge mig själv ett nyttigare löfte om en dag i veckan med godis (innebär också: kakor, glass, tårta, bullar osv....) men det är ju så dumt om jag ej håller det. Plus att julen närmar sig så nu...Men jag ska försöka denna veckan, om inte annat för att stoppa mitt sockerbegär. Blev lite inspirerad av Frida som var hos Janina. Men inte så sträng ska jag vara, bara dra ner.

Annat att ta tag i:
skicka kort o presenter till Svall. 

Idag fyller min äldsta Brorson MANNE år, grattis lilla vännen. Vi älskar dej.

Kommentarer
Postat av: Anni

Ja, löften är alltid svårt att hålla. Själv tänker jag tvärtom... varje dag jag lyckats klara mig utan "gotta" är jag stolt och det ger mig energi att klara en till. Inga krav... man blir så besviken om man misslyckas då - och desto gladare om man klara det. Oj, vad flummigt det här blev. Fatta´ru?

2006-12-10 @ 21:43:50
Postat av: josefine

Jag fattar absolut! go girl! sunt mellanting är bäst!

2006-12-10 @ 21:47:42
URL: http://prinsessans.blogg.se
Postat av: Sara

Har samma problem. Älskar allt som är sött och det är Sååå svårt att dra ner på det!
Har kollat din blogg lite och tycker du verkar ha det ultimata livet!
Får man fråga hur gammal du är?

2006-12-10 @ 22:24:40
Postat av: josefine

Sara: oj tack så mkt! =) Jag är 23 om exakt 2 veckor idag.

2006-12-10 @ 22:50:44
URL: http://prinsessans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0